Қызметінің тұжырымдамасы
Павлодар педагогикалық университетінің
Педагогикалық зерттеулер орталығы
қызметінің тұжырымдамасы
Бұл құжатты әзірлеу Тұжырымдаманы кез-келген объектілерді, құбылыстарды, процестерді ұсынудың, түсінудің, түсіндірудің белгілі бір әдісін білдіретін және ғылымның немесе практиканың белгілі бір саласында белгілі бір идеяны ұсынатын жүйе ретінде түсінуге негізделген.
Осыны негізге ала отырып, аталған тұжырымдама Павлодар педагогикалық университетінің Педагогикалық зерттеулер орталығы (бұдан әрі-ППУ ПЗО) қызметінің мақсаты мен міндеттерін, негізгі бағыттарын көрсететін құжатты білдіреді.
ПЗО қызметінің мақсаты психологиялық-педагогикалық және басқа да ғылымдар саласындағы ғылыми жобаларды әзірлеу, орындау және үйлестіру (ғалымдардың ғылыми бағыттары мен мүдделеріне сәйкес) болып табылады.
Қойылған мақсатты іске асыру үшін міндеттер:
- білім беру теориясы мен практикасының өзекті мәселелерін (оның ішінде Павлодар өңірі), сондай-ақ Павлодар педагогикалық университетінің макропроцестерінің жағдайын кешенді зерттеуге бастамашылық ету;
- қаланың және аймақтың білім беру ұйымдарымен университеттің ғылыми зерттеулер саласындағы ынтымақтастығын кеңейту;
- университет ғалымдарының жетістіктерін бұқаралық ақпарат құралдары арқылы насихаттау, нәтижелерін қазақстандық және халықаралық жетекші ғылыми басылымдарда жариялау;
- университеттің оқу, тәрбие және ғылыми-зерттеу үдерістерінің мазмұндық кірігуін қамтамасыз ету;
- университеттің және аймақтың білім беру тәжірибесіне ҒЗЖ нәтижелерін енгізу мониторингі;
- университет ғалымдары арасынан ҒЗЖ жетекшілерінің пулын анықтау, олардың әлеуетін дамыту және зерттеушілік құзыреттерін арттыру;
- университеттің ғылыми-зерттеу қызметіне жас ғалымдарды тарту.
Принциптері:
- ғылым, білім және бизнес саласындағы бәсекелестікті және кәсіпкерлік қызметті қолдау;
- ресурстарды ғылым, білім және бизнесті дамытудың басым бағыттарына шоғырландыру;
- экономикалық және өзге де жеңілдіктер жүйесі арқылы ғылыми, ғылыми-техникалық және инновациялық қызметті ынталандыру;
- ғылыми этика нормаларын сақтау;
- ынтымақтастық және командалық жұмыс;
- ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстар жетекшілерінің жауапкершілігі.
Бағыттары:
1) педагогикалық және басқа ғылымдар саласындағы зерттеулер (оның ішінде пәнаралық);
2) университеттің ішкі процестерін зерттеу.
Бірінші жағдайда зерттеу объектісі педагогикалық жарамдылық (педагогикалық ғылым мен білім беру практикасының өзекті мәселелері), екінші жағдайда-академиялық, ғылыми және тәрбиелік процестердің сапасы, сондай-ақ университет менеджментінің сапасы болып табылады.