Жұмыс бағыттары
Педагогикалық зерттеулер орталығының қызметінің мақсаты психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласындағы ғылыми жобаларды әзірлеу, орындау және үйлестіру болып табылады. Қойылған мақсатты іске асыру үшін міндеттер:
- университеттің жетекші тақырыбына сәйкес университеттің жоғары мектептерінің зерттеулерін басқару «Қазіргі педагогтың өзекті кәсіби құзыреттіліктерін дамытуды ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету»;
- университеттің қала және өңірдің білім беру ұйымдарымен ғылыми зерттеулер саласындағы ынтымақтастығын кеңейту;
- бұқаралық ақпарат құралдары арқылы университет ғалымдарының жетістіктерін насихаттау;
- университет ғалымдары арасынан ҒЗЖ басшыларының пулын анықтау, олардың әлеуетін дамыту және зерттеу құзыреттерін арттыру;
- университеттің ғылыми-зерттеу қызметіне жас ғалымдарды тарту;
- зерттеу жүргізу, жобалық өтінімдер жазу бойынша оқыту семинарлары мен тренингтер өткізу.
Жоғары білім мен ғылымды дамытудың 2023-2029 жылдарға арналған тұжырымдамасында жаңа формациядағы мұғалімдерді даярлау үшін ғылыми әлеуетті нығайтуға арналған педагогикалық университеттер базасында ғылыми-педагогикалық мектептерді дамыту көзделген. Университетте педагогикалық зерттеулер орталығы жұмыс істейді, оның мақсаты қазақстандық білім беруді жаңғырту жағдайында Педагогика, Психология және әдістеме саласындағы ғылыми зерттеулерді үйлестіру және дамыту болып табылады.
«Жаңа Қазақстанның қалыптасуы жағдайында педагогтің өзекті кәсіби құзыреттілігін дамытуды ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету» жалпы университеттік зерттеу тақырыбы аясында зерттеулер жүргізілуде. Ғылым және жоғары білім саласында сапаны қамтамасыз ету комитеті ұсынған ғылыми журналдарда 20 мақала, Scopus индекстейтін шетелдік журналдарда 13 мақала, «Қазақстанның Педагогикалық Хабаршысы» журналында 9 мақала жарияланды, зияткерлік меншікке авторлық құқық туралы 10 куәлік (оқу құралы, цифрлық білім беру ресурстары) ресімделді, 10 оқу құралы, 3 енгізу актісі жарияланды. Университетте магистрлік және докторлық зерттеулер Жалпы жоғары оқу орны тақырыбында жүргізіледі.
Гранттық қаржыландырумен жоба шеңберінде Инклюзивті білім беру бойынша зерттеулер жүргізілді жеке тіркеу нөмірі AP14872400 «Жалпы және қосымша білім беру жүйесінде инклюзивті информатиканы оқыту әдістемесі ақыл-ой кемістігі бар балаларды кәсіптік бағдарлаудың шарты ретінде». IT-кәсіпте оларды одан әрі кәсіптік бағдарлау үшін ментальді ауытқулары бар балаларды информатикаға оқытудың әдістемелік жүйесі әзірленді, қосымша білім беру орталығында инклюзивті информатика курсы енгізілді, инклюзивті информатиканы оқыту бойынша ментальді ауытқулары бар екі баламен шағын топта және 4 адамнан тұратын нормотиптік балалары бар топта педагогикалық эксперимент жүргізілді, балалардың оқу және кәсіптік бағдарлау бойынша метрикалық деректері әзірленді https://ppu.edu.kz/vyicislitelnoe-myislenie-v-inklyuzivnom-klasse. Нәтижелер ақыл-ой кемістігі бар балалардың (ментальді ауытқулары, аутизм, психикалық дамудың кешігуі және т.б.) әдістемелік жүйені және оқытудың мамандандырылған моделін пайдалану кезінде цифрлық дағдыларды сәтті меңгеретінін көрсетеді, соның арқасында оқушылар робототехника бойынша жарыстарға және информатика бойынша ғылыми жобалар конкурстарына қатысады.
2023 жылғы 18 сәуірде «Қазақстан мен Ресейде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға инклюзивті білім беру проблемаларын еңсеру» атты дөңгелек үстел өткізілді, оған инклюзивті және арнайы білім беру мамандары, білім басқармасының мамандары, ғалымдар, қалалық және ауылдық мектептердің мұғалімдері, университет оқытушылары, колледж және университет студенттері (140-тан астам қатысушы) қатысты.
https://ppu.edu.kz/obsuzdenyi-voprosyi-inklyuzivnogo-obrazovaniya
Жеке тұлғаны әлеуметтік және психологиялық қорғаудың негіздерін бұзатын әсер ету нысаны ретінде киберқауіптерді зерттеуге бағытталған АР19678646 «Сәйкестік менеджментін қолдана отырып, мектеп ортасының киберқауіпсіздігін Педагогикалық қамтамасыз ету» ғылыми жобасы аясында зерттеулер жүргізілуде және сәйкестік менеджментін қолдана отырып, мектептің білім беру ортасының киберқауіпсіздігіне қарсы іс-қимылдың алдын алу тетіктерін әзірлеу. Зерттеу тобы киберқауіпсіздік бойынша тренингтер өткізді, мұғалімдерге, оқушыларға және ата-аналарға арналған материалдар сайты әзірленді.
Орталыққа интеграцияланған GPA енгізу жобасы шеңберінде Болашақ педагогтардың (студенттердің) зерттеу құзыреттіліктерін дамыту бойынша зерттеулер жүргізілуде. 2022-2023 оқу жылында университетте зерттеуге бағытталған білімге негізделген және қоғам алдындағы жоғары әлеуметтік жауапкершілікпен экономиканы құруға қатысатын тұлғаны қалыптастыру мақсатында пилоттық режимде интегралды GPA бағалау моделі енгізілді. Интеграцияланған GPA бағалау жүйесінің арқасында студенттер ғылыми-практикалық конференциялар мен іс-шараларды ұйымдастыруда және қатысуда белсенді болды.
Орталықта студенттердің ресурстық әлеуетін ашу және іске асыру үшін жағдай жасауға, тұлғалық – кәсіптік орталықтандырылған қызметті ұйымдастыру мен үйлестіруге бағытталған дағдарысқа қарсы Студенттер клубы жұмыс істейді, дағдарысқа қарсы клуб студенттерінің шығармашылық активін қалыптастыру, құру, болашақта мансаптық өсуді ойдағыдай құру және түсіну үшін шығармашылық активпен жұмыс жасау.
Университет студенттерімен тұрақты семинар-тренингтер, мансаптық өсу бойынша кездесулер өткізіледі.
https://ppu.edu.kz/razvitiye-sotsialnoy-uspesnosti-nacalo-kar
- Жыл бойы жобалық өтінімді жазу бойынша консультациялар өткізіледі.
- Жобалық өтінімді дайындау бойынша онлайн-семинарлар өткізілді.
- Жалпы жоғары оқу орны тақырыбының нәтижелері бойынша 7 жобалық өтінім дайындалды.