Перейти к содержимому страницы.

ЖҰМЫС БЕРУШІЛЕР ОҚЫТУ ҮРДІСІН ЖЕТІЛДІРУ ҮШІН ҰСЫНЫСТАР БЕРДІ

09.03.2022

Білім беру бағдарламаларының мазмұнын талқылау және болашақ педагог кадрларды даярлауды жетілдіру аясында жұмыс берушілермен «Шетел тілі: екі шет тілі» БП дөңгелек үстелі өтті.

Дөңгелек үстел отырысына №24 орта мектеп директоры Рахымғожина Н.Ш. және директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Көпеева Қ.Қ., ағылшын тілі мұғалімі, №3 гимназияның педагог-зерттеушісі, Павлодар облысы бойынша ағылшын тілі мұғалімдері қауымдастығының жетекшісі Рахманбергенова Е.С., ағылшын тілі мұғалімі, Қ.Макпалеев атындағы орта мектептің педагог-зерттеуші Кофтанюк И.И., №21 орта мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары Нұрмағамбетова Г.М., Дарынды қыздарға арналған «Білім-Инновация» лицей-интернатының мұғалім-шебері Омельницкая А.А. қатысты.

Дөңгелек үстел отырысын Гуманитарлық ғылымдар жоғары мектебінің деканы Кәрімова А.Е., «Шетел тілі» білім беру бағдарламасының жетекшісі Жолдабаева А.С., ф.ғ.к., профессор Нығметова Б.Д., аға оқытушы Алимова Ш.Ж., оқытушы-сарапшы Оспанова Ж.З., ф.ғ.к., доцент Жетпісбай А.Қ., ф.ғ.к., доцент Демесінова Г.Х. ұйымдастырды.

№24 ҚМУ орта мектебінің директоры Н.Ш.Рахымғожинаның айтуынша, «Шетел тілі: екі шет тілі» білім беру бағдарламасы көпшіліктің көңілінен шығып отыр. Бұл мектептің оқушылары осы мамандыққа жыл сайын түседі.

Сындарлы диалог барысында білім беру бағдарламаларының мазмұны мен олардың білім беру траекториясы талқыланып, «Шетел тілі» ББ түлегі үлгісі қарастырылып, ұсыныстар айтылып, құнды ұсыныстар алынды.

Г.М.Нұрмағамбетованың ұсынысы бойынша оқушыларды оқытуда инклюзивті әдісті де ескеру қажет, өйткені жалпы білім беретін сыныптарда оқитын ерекше балалар бар, оларға арнайы оқу бағдарламасы, арнайы сабақ жоспары қажет. «Сіздердің түлектеріңізде шет тілі сабағын жоспарлауда осындай дағдылар болғаны жақсы болар еді», - деп түйіндеді сөзін Ғалия Маратқызы.

Сондай-ақ 1 курстан 4 курсқа дейін ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесінің қиылысатын пәнін енгізу арқылы шет тілін тереңдетіп оқыту ұсынылды.

Сонымен қатар, ҰБТ түлектерінің міндетті түрде өтуі туралы өзекті мәселе де қозғалды. Жұмыс берушілердің айтуынша, бұл мәселе даулы. 24 орта мектебінің директоры Н.Ш.Рахымғожинаның айтуынша, түлектердің ҰБТ тапсыруы күйзеліс тудырады.

Жұмысын жаңадан бастаған түлектер, үшін Ұлттық біліктілік тестін тапсырғанға дейін кемінде 2-3 жыл жұмыс тәжірибесі болуы керек.

Дөңгелек үстел отырысының соңында: жұмыс берушілердің ұсыныстары мен ұсыныстарын ескере отырып, «Шетел тілі: екі шет тілі» білім беру бағдарламаларының мазмұнын жетілдіру туралы шешім қабылданды.