Балалардың сөйлеу тілінің бұзылуы мәселелерін шешу университет ғалымдары мен логопед-практиктер арасында пікірталас нысанасына айналды
24.12.2021
Павлодар педагогикалық университетінде логопедтер мен нейропсихологтар арасында «Сөйлеу бұзылыстарын түзетудегі инновациялық технологиялар» алмасу бойынша ашық семинар өтті.
Тәжірибелік семинар Педагогика жоғары мектебінің «Арнайы педагогика» ББ оқытушыларының ұйымдастыруымен Павлодар облысының Білім басқармасы мен Павлодар педагогикалық университеті арасындағы меморандум аясында «Балабақша-Мектеп-ЖОО» тәжірибе алмасу мақсатында өтті.
Павлодар педагогикалық университетінің Жоғары педагогика мектебінің деканы, п.ғ.д., профессор Ботагөз Нұрмағамбетованың айтуынша, семинар бағдарламасы қоғам мен білім беру мекемелерінің инклюзивті білім беру саласындағы сұранысын ескере отырып жасалған.
Бүгінгі таңда Қазақстанда ерекше білім беруді қажет ететін, сөйлеу тілі бұзылған, психикалық дамуы тежелген балалардың саны жыл сайын артып келеді. "Семинар сөйлеу бұзылыстарымен жұмыс істейтін мамандар үшін маңызды оқиға болды, өйткені оның практикалық бағыты бар. Біздің облыстың үздік логопед-практиктері сөйлеу бұзылыстарын түзетудегі инновациялық технологияларды көрсетті. Университет ғалымдары осы бағыттағы ғылыми-зерттеу тәжірибелерімен бөлісті, – дейді Ботагөз Амангелдіқызы.
Семинар тақырыбы Павлодар педагогикалық университетінің профессорлық-оқытушылық құрамы мен Павлодар қаласы мен облыстың мектепке дейінгі және мектеп ұйымдарының практиктерін біріктірді. Логопед Жанара Кисенова (Павлодар қаласының №14 арнайы балабақшасы), Әйгерім Жаңабаева (№14 арнайы балабақша), Бибінұр Сүлейменова (№1 балабақша-интернаты), Гүлдария Мұстапинова (№50 бөбекжай-балабақша), баяндама жасады. Светлана Ниязова (№96 бөбекжай-бөбекжай) логопедиядағы нейропсихологиялық тәсілдің теориялық негізін және практикалық қолданылуын кеңейтті.
25 жылдық тәжірибесі бар логопед-практик Гүлдария Мұстапинованың айтуынша, баланың сөйлеу қабілетінің бұзылуы орталық жүйке жүйесінің туа біткен ауытқуларынан бастап қарапайым үрейге дейін әртүрлі себептерден туындауы мүмкін. Өкінішке орай, кейбір ата-аналар өз жұмысымен айналысып, балаларына аз көңіл бөледі. Ең бастысы - бас тартпау, барлық жауапкершілікті тек логопедтер мен тәрбиешілерге жүктеп қоймай, сөйлеуді дамыту бойынша мұғалімдермен және баламен жұмыс жасау керек деп маман оларға ақыл-кеңес береді.
«Ата-аналар мен ұстаздар бірлесе жұмыс істеп, сенімді қарым-қатынас орнатып, бала сүйіспеншілік пен өзара сыйластық атмосферасында ашылып, сөйлей бастағанда ғана тамаша нәтижеге қол жеткізе аламыз», - дейді Гүлдария Иманбекқызы.
Ұйымдастырушылардың айтуынша, семинар мектеп жасына дейінгі және мектеп жасындағы балалардың сөйлеу бұзылыстарын түзетуде нейропсихологиялық тәсіл саласындағы мамандардың озық тәжірибесімен алмасуға ықпал етті, университет – мектеп – бірлескен іс-шараларының мүмкіндіктерін, перспективаларын белгіледі.
Жұмыс нәтижесі бойынша қатысушыларға сертификаттар берілді. Семинар тақырыбы бойынша тәжірибесін жалпылап таныстырған спикерлерлерге алғыс хаттар берілді.