Перейти к содержимому страницы.

Ғылыми қызмет

Заманауи білім беру бағдарламасы-бұл жоғары білім беру стандарттары, жаңартылған білім беру траекториясы, озық білім беру әдістемелері мен технологиялары ғана емес, сондай-ақ оқу процесіне табысты интеграцияланған мықты ғылыми-зерттеу базасы. 6В01530 «Информатика», 6В01531 «Білім берудегі ақпараттық технологиялар» және 7М01530 «Информатика» білім беру бағдарламалары көрсетілген талаптарға сәйкес келуге ұмтылады.

Білім беру бағдарламаларының ғылыми-зерттеу базасында дәстүрлі ғылыми-зерттеу инфрақұрылым, оның ішінде жетекші ғалымдардың еңбектері мен жұмыстарының жинақталған ғылыми-зерттеу қоры және ғылыми-зерттеу жұмысы мен ынтымақтастықтың жолға қойылған ұйымдастыру жүйесі бар.

Жалпы ғылыми бағыт шеңберінде профессор-оқытушылар құрамы келесі бастамашыл тақырыптарды жүзеге асырады:

- Студенттердің кәсіби құзыреттілігін дамыту және информатиканы оқыту әдістемесінің мәселелері.

- Бағдарламаланған цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеуде кеңейтілген шынайылықты қолдану әдіснамасы.

- Заттар интернетінің технологиясын пайдалана отырып, информатиканы үлестірілген оқыту әдістемесін пайдалану.

Павлодар педагогикалық мемлекеттік институты қаржыландыратын «Педагогикалық ЖОО-да STEM-білім берудің әмбебап педагогын даярлау факторы ретінде робототехниканы оқыту жүйесі» (гранттық қаржыландыру сомасы 2 500 мың теңгені құрады). 2016 жыл. Павлодар педагогикалық мемлекеттік институты қаржыландыратын «Жаңартылған мазмұн бойынша орта білім беру үшін информатика бойынша онлайн ресурсты әзірлеу және енгізу» (гранттық қаржыландыру сомасы 2 000 мың теңгені құрады). 2016 жыл. «Кеңейтілген шынайылық және оқытуды геймификациялау технологияларын пайдалана отырып, цифрлық білім беру ресурстарының ғылыми-қолданбалы жобасы». 2017 жыл. «Modernisation of Higher Education in Central Asia through new technologies (HiEdTec)», Эразмус + Еуропалық Одақ жобасы. 2018-2020 жж.

«Информатика» білім беру бағдарламаларының ПОҚ ҚР әртүрлі жоғары оқу орындарының шеңберінде мектеп мұғалімдері мен колледж және ЖОО оқытушылары үшін семинарлар, вебинарлар, шеберлік сыныптарын белсенді өткізеді:

- шебер-сыныптар тақырыптары: «Микророботтарды құрастыру», «Білім беру робототехникасын оқыту әдістемесі», «Микророботтарды құрастырудың негіздері және бағдарламалау», «Микророботтарды құрастырудың негіздері», «Толықтырылған және виртуалды шынайылық үшін объектілерді сандық визуализациялау», «ІТ-класс үшін оқытушыларды дайындау». Базалық деңгей: Робототехника, 3D модельдеу. Жетілдірілген деңгей: Толықтырылған шынайылық, виртуалды шынайылық.

- семинар тақырыптары: «Робототехника негіздері бойынша сабақтарды өткізу формалары мен әдістері», «Білім беру робототехникасының таңдаулы бөлімдері», «Қосымша білім беру ұйымдарында білім беру процесінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану», «Білім беру робототехникасы STEM оқытуды дамыту құралы ретінде», «Робототехниканы оқыту үшін технологиялық карталарды жобалау және құрастыру».

- Вебинар тақырыптары: «Innovative Educational Technologies and Didactic Models», «Қашықтықтан білім беру технологияларын қолдана отырып, мектепте оқытудың заманауи тәсілдері», «Білім берудегі инновациялық білім беру технологиялары», Қашықтықтан білім беруде инновациялық білім беру технологияларын қолдану», «Білім берудегі менеджмент».

ПОҚ және «Информатика» ББ студенттері келесі шетелдік жоғары оқу орындарында ғылыми-зерттеу тағылымдамасынан өтті: University of Sussex. Брайтон, Англия; Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники, Минск, Республика Беларусь; Государственный университет Наварры, Памплона, Испания; Экономический университет Братиславы, Словацкая Республика; National Inter-University Consortium for Telecommunications, Италия. Варненский университет менеджмента, Добрич, Болгария; Vytautas Magnus University, Каунас, Литва.

2016 жылдан бастап қазіргі уақытқа дейін «Информатика» ББ ПОҚ Thomson Reuters, Scopus базасымен индекстелетін ғылыми журналдарда – 11 мақала; журналдарда (РҒДИ, ЖАК) – 22 мақала; ҚР басылымдарында – 73 мақала; оқу-әдістемелік құралдар - 9 мақала жарияланды, электрондық оқу құралдары мен цифрлық білім беру ресурстары үшін зияткерлік меншік объектілерін мемлекеттік тіркеу туралы 4 куәлік алынды.