Профессор-оқытушылар құрамы
Павлодар педагогикалық университетінің Жоғары гуманитарлық мектебінің «Орыс тілі мен әдебиеті» білім беру бағдарламасының жетекшісі, филология ғылымдарының кандидаты.
Абзулдинова Гульсум Кенжебековна
Байланыс деректері
Толығырақ
1982-1987 жж. - Н.К. Крупская атындағы Семей педагогикалық институтының филология факультеті.
1987-2003жж. - Жаңасемей ауданы Знаменка орта мектебі, Павлодар облысы Екібастұз қаласы No26 орта мектебі, орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі.
2004 ж. - Павлодар, С.Торайғыров атындағы ПМУ орыс және қазақ тілдерінің практикалық курсы кафедрасының оқытушысы ретінде, содан кейін (педагогикалық университеттердің ашылуына байланысты) ПМПУ-ға орыс тілі және әдебиет кафедрасының аға оқытушысы .
2007 ж. - «Қазақ тілі мен әдебиеті» мамандығы бойынша екінші жоғары білімге түсіп, тиісті үлгідегі диплом алды.
2011 жылы Ресей Федерациясында, Тюмень мемлекеттік университетінде кандидаттық диссертациясын қорғап, филология ғылымдарының кандидаты дәрежесін алды.
2018-2019 - ПМПУ гуманитарлық факультетінің ғылыми жұмыстар және халықаралық байланыстар жөніндегі орынбасары.
2019 жылдан - орыс тілі мен әдебиеті бөлімінің бастығы.
Ғылыми-зерттеу жұмысы: Когнитивтік лингвистика
Оқытатын курстары:
«Жалпы лингвистика», «Сөйлеу қатынас теориясы», «Орыс тілін оқыту әдістемесі», «Педагогикалық риторика және мәнерлеп оқу бойынша практикум», «Сөйлеу мәдениетінің негіздері», «Орыс тілі», «Кәсіби орыс тілі» .
Негізгі ғылыми жұмыстардың тізімі:
1.Мақала Дакоромания журналы «Зоологиялық терминдерді метафоризациялаудың зооморфтық модел»і, 81-89 бб, Web of Sciens және Scopus халықаралық цитаталар базасы. Журналдың веб-сайтына сілтемеhttp://www.dacoromania.inst-puscariu.ro/2020_1_cuprins1.html
2. Metodology of implementation of the projectbased approach to the Russian language learning// SCOPUSАНО ИД Научное Обозрение <russian-science_info@mail.ruMan In India, 97 (15) : 353-369 ©Serials Publications, 2018
3. RUDN университетінің түркология бойынша мақалалар жинағы, сілтеме
https://yadi.sk/mail/?hash=uDDeNZ%2F4nEEAMDI%2FYkQ9AidlRnEVdSIWjqD8A%2Fr6lqA%3D
4. «Орыс тіліндегі «білім» танымдық өрісті метафоризациялау» монографиясы, ПМПУ, 2019 ж. қараша, 179 бб.
5. Оқу-әдістемелік құралы: Орыс тілін оқыту әдістемесі бойынша тест тапсырмалар жинағы, Павлодар қ., ПМПУ, 187 ж., 2017 ж
6. ҚарМУ хабаршысы, Филология сериясы, №2 (98) / 2020, 30 маусым, мақаласы «Ғылым жолдарымен», б.: 102-104
7. Санкт-Петербург хабаршысы, «ayq-leg-leg / foot» компонентімен қазақ, орыс және ағылшын фразеологиялық бірліктері туралы 2017, б. 34-39
8. VI КАПЕНОВ ОҚУЛАРЫ, халықаралық ғылыми-практикалық конференцияның материалдары, үштілділік және үштілділік білім беру - жаңа ғасырдың қажетті шарты, 2018, б. 457-433.
9. Polylingual competence of schoolboys in psycho-linguistic angle....мақаласы. Психолингвистикалық тұрғыдан мектеп оқушыларының көптілді құзыреттілігі // Үлкен Алтай мен Қазақстан аймақтарындағы білім беруді этномәдени білімге интеграциялау. Халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары, 2017 ж., 151-157 бб.
10. Мақала «Орыс халқы әлемінің лингвистикалық картинасының аксиологиялық фрагменті» // Үлкен Алтай мен Қазақстан аймақтарының этномәдени біліміне білім беруді интеграциялау. Халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары, 2017 ж., 138-146 бб.
11. «Зерттеу» тұжырымдамасы-мысалындағы метафоралық модельдер туралы мақала // Халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары Үздіксіз білім берудің өзекті мәселелері, Павлодар қ., 29.03.2019 ж., 339-346 бб.
12. ПМУ хабаршысы, «Когнитивті лингвистикадағы тұжырымдаманың орны» мақаласы, 2019, 20-26 б.
13. «Көпмәдени кеңістіктегі тілдер мен әдебиет» X Халықаралық ғылыми-практикалық конференциясына қатысу, 2020 ж., 27 наурыз, FGBOU VO AltМU, Барнаул, Сертификат
Біліктілікті арттыру:
1. Астана қаласындағы біліктілікті арттыру курстары, «Назарбаев Зияткерлік мектептері» АҚ жаңа білім беру бағдарламалары бойынша, 2017 ж., Сертификат
2. Астана қаласындағы біліктілікті арттыру курстары, «Назарбаев Зияткерлік мектептері» АҚ жаңа білім беру бағдарламалары бойынша, 2019 ж., Сертификат
4. Сот актілерінің мазмұны бойынша халықаралық семинарға қатысқаны үшін сертификат, 2018 ж
5. Ашық семинар - «Дәуір және тұлға: ХХІ ғасырдағы филология және педагогика» дәріс залы, KazPRYL Алматы, Павлодар ПМПУ, 2018
6. Курс «Оқу үдерісін автоматтандыру және AIS Kundelik пайдалану», ҚР, Астана қ., ЖШС «Kundelik (Kundelik)», 2019 ж.
7. Э.Д. Сүлейменовның 75 жылдық мерейтойына арналған «Қазіргі тіл білімінің көкжиектері: тенденциялар мен ғылыми диалог» халықаралық семинары, ҚР, Алматы, әл-Фараби атындағы ҚазҰУ, 2020 ж
8. «Мектеп пен университеттегі заманауи лингводидактика» біліктілікті арттыру курстары, 1 наурыз - 10 наурыз 2021, ППУ.
филология ғылымдарының докторы, гуманитарлық ғылымдар Жоғары мектебінің профессоры
Темиргазина Зифа Какбаевна
Байланыс деректері
Толығырақ
Солтүстік Қазақстан университетінде кандидаттық диссертацияларды қорғау бойынша диссертациялық кеңестердің мүшесі. Қозыбаев - 2002-2004 жж. Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ-да докторлық диссертацияларды қорғау жөніндегі диссертациялық кеңестің 2005-2006 жж. Л. Гумилев-2008-2010 жж.
2006-2007 жылдары ҚР БҒМ Білім және ғылым саласындағы бақылау және аттестаттау комитетінің зерттеу және өнертану жөніндегі сараптамалық кеңесінің мүшесі.
2013 жылы Астана қаласында Қазақстан филологтарының 1 съезінің делегаты.
Қарағанды университетінде PhD диссертацияларын қорғау жөніндегі диссертациялық кеңестің мүшесі. Букетова 2019 жылдан бастап қазіргі уақытқа дейін.
Бірқатар халықаралық және республикалық ғылыми конференцияларды ұйымдастыру комитетінің төрағасы, мүшесі.
Ұжымдық монографиялар мен жинақтардың жауапты редакторы: "этносаралық коммуникация мәселелері "(Павлодар, 2003)," Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін мектептеріне көптілді білім беруді енгізу жолдары "(Павлодар, 2007)," лингвистика бойынша таңдаулы еңбектер "2 том. (Павлодар, 2010);" гендерлік лингвистика "(2013)," лингвистикалық аксиология "(2014)," Прагмалингвистика " (2014).
Ғылыми қызығушылықтары: орыс тілінің синтаксисі, прагмалингвистика, лингвоаксиология, семиотика
Жоғары білікті ғылыми кадрларды даярлау: 20 кандидаттық диссертацияның ғылыми жетекшісі, оның ішінде 10 диссертация Ресейдің жоғары оқу орындарында; ғылыми кеңесші-1 ғылым докторы.
Scopus, РҒДИ базаларына, ҚР БҒМ БҒСБК тізбесіне кіретін журналдардың халықаралық редакциялық алқаларына мүшелік:
- "РУДН хабаршысы" журналының халықаралық редколлегия мүшесі. Тіл теориясы. Семиотика. Scopus базасына кіретін Семантика" (РФ, Мәскеу)
- Web of Science платформасында Russian Science Citation Index (RSCI) базасына кіретін "сөйлеу жанрлары" журналының халықаралық редакциялық алқасының мүшесі (РФ, Саратов мемлекеттік университеті). Н.Г. Чернышевский)
- РҒДИ базасына және РФ ЖАК тізіміне кіретін "Неофилология" журналының халықаралық редколлегиясының мүшесі (РФ, Тамбов атындағы Мемлекеттік Университеті). Г. Державин Ат)
- "ҚарМУ хабаршысы" журналының редколлегия мүшесі. Филология сериясы", ҚР БҒМ КОКСОН тізіміне енген (ҚР, Қарағанды университеті). Бөкетов)
Оқылатын курстар:
Бакалаврлар үшін: "қазіргі орыс тілінің синтаксисі", " Жалпы тіл білімі»
Магистранттар үшін: "педагогикалық дискурстың теориясы мен практикасы", "лингвистикалық прагматика", "лингвистикалық аксиология"»
Докторанттар үшін:" академиялық жазылым"," Семиотика","тіл философиясы".
Негізгіғылымиеңбектерініңтізімі
1. "Naive anatomy" in the Kazakh language world picture in comparison with English and Russian // XLinguae, Vol. 13 Issue 2, 2020, p. 3-16. DOI: 10.18355/XL.2020.13.02.01 (бірлесіп.) (Scopus)
2. Қазақ және Тува тілдеріндегі жүректі метафоралық-метонимикалық интерпретациялау: тіл, анатомия және мәдениеттің өзара әрекеттесуі / / Туваның жаңа зерттеулері. 2020, № 4. 261-271 Б. DOI: www.doi.org/10.25178/nit.2020.4.18 (бірге.) (Scopus, Web of Sciences)
3. Қазіргі қазақстандық русистика: профессор Э.Д. Сүлейменова (75 жылдық мерейтойына) // Ресей халықтар достығы университетінің хабаршысы. Серия: тіл теориясы. Семиотика. Семантика. 2020. Т. 11. no 2. С. 151-160. doi: 10.22363 / 2313-2299-2020-11-2-151-160 (бірлесіп.) (Scopus)
4. "Пандемиялық" дискурстың семиотикасы: карантин дәуірінің "жаңалықтары" / / филология ғылымдары. 2020. №6. Б.30-38. https://doi.org/10.20339/PhS.6-20.030 (бірге.) (Web of Sciences)
5. Ауру, толқу немесе толқын: коронавирус Неофилологиясы туралы қалай және не айтамыз. 2020. Т. 6. №24. Б. 645-652 DOI 10.20310/2587-6953-2020-6-24-645-652
6. Гармония және дисгармония: Александр Блоктың ерте лирикасындағы акустикалық оппозиция / / РУДН хабаршысы. Серия: тіл теориясы. Семиотика. Семантика. 2021. Vol. 12. no 1. С. 137—152. DOI: 10.22363 / 2313-2299-2021-12-1-137-152 (бірлесіп.) (Scopus)
7. Лирикалық мәтіндердің поэтикасындағы трансмәдениет және оның көрінісі / / РУДН хабаршысы. Көптілділік және мәдениетаралық практика. 2021. №18(1). Б. 29-43. DOI 10.22363/2618-897X-2021-18-1-29-43.
Біліктіліктіарттыру
1."Мектептегі және ЖОО - дағы заманауи лингводидактика" біліктілікті арттыру курстары, 1 наурыз-10 наурыз 2021 ж., ПМПУ, 72 сағ.
Филология ғылымдарының докторы, Жоғары гуманитарлық мектептің профессоры
Суюновой Г.С.
Байланыс деректері
Толығырақ
-
Білімі:
- 1977-1981 жж - филология факультетінде орыс тілі мен әдебиеті мамандығы бойынша оқиды, үздік диплом.- 1993-1996 жж - ҚазҰПУ-дың аспирантурасында оқу. Абай (Алматы).
- 1996 - 10.02.19 - Салыстырмалы, типологиялық және салыстырмалы-тарихи лингвистика мамандығы бойынша филология ғылымдарының кандидаты ғылыми дәрежесін алу үшін диссертация қорғау;
- 2010 ж., ЕҰУ. Л.Н. Гумилев - филология ғылымдарының докторы атағына диссертация қорғады, мамандығы 10.02.19 - Салыстырмалы, типологиялық және салыстырмалы тарихи лингвистика;
2. Пәндерді оқыту
Профессор Г.С. Сүйінова 1987 жылдан бастап «Қазіргі орыс тілі» курсының бөлімдері бойынша дәрістер мен тәжірибелік сабақтар өткізеді: қазіргі орыс тілінің синтаксисі, сөзжасам және орыс тілінің морфологиясы, жалпы лингвистика, стилистика; контрастты грамматика, контрастын лингвистика. Магистранттар үшін ол келесі пәндер бойынша сабақ өткізді: «Эйнолингвистика», «Лингвомәдениеттану», «Ұлтаралық қатынас».3. Жұмыс тәжірибесі
1982 жылы Павлодар педагогикалық институтында орыс тілі кафедрасында лаборант болып жұмыс істей бастады; 1987 жылдан - ППИ орыс тілі кафедрасының оқытушысы, аға оқытушысы; 1996 - 2004 жж - ПМУ, орыс филологиясы кафедрасы, қазақ және орыс тілдерінің практикалық курсы кафедрасының доценті Торайғырова; 2004-2006 - ПМПИ, орыс тілі мен әдебиеті кафедрасының доценті; 2006-2007 - ПМПИ, теориялық және қолданбалы лингвистика кафедрасының доценті; 2007-2009 жж - ИнЕУ жалпы және үндіеуропалық лингвистика кафедрасының меңгерушісі; 2009 жылдың қаңтарынан тамызына дейін - ПМПИ Тіл білімінің ғылыми орталығының ғылыми қызметкері; 2009 жылдың қыркүйегінен 2012 жылдың тамызына дейін - жетекші. ПМПИ орыс тілі мен әдебиеті кафедрасы; 2012 жылдың 1 қыркүйегінен бастап - ПМПИ-дің орыс тілі мен әдебиеті кафедрасының профессоры. Қазіргі уақытта ол жоғары гуманитарлық мектебінің профессоры.4. Негізгі ғылыми жұмыстардың тізімі
Проф. Сүйінова Г.С. отандық және шетелдік басылымдарда 160-тан астам ғылыми жарияланымдары бар.1) Отандық мерзімді басылымдардағы жарияланымдар
1. Филологиялық урбанизмді зерттеудің қазіргі тенденциялары // ПМУ Хабаршысы им. Торайғырова. Филология сериясы. 2016 ж., No 2 23-29 бб. (Авторы Андрющенко О.К.).
2. Орыс тілі сабақтарында мәтінмен жұмыс жасау лингвомәдени құзыреттілікті қалыптастыру тәсілі ретінде // ПМУ Хабаршысы им. Торайғырова
2018 ж., No 2 (бірлескен автор Андрющенко О.К.).
3. Урбанимиконда қалалық сәйкестікті ұсыну мүмкіндіктері туралы // Хабаршы ЕҰУ. Л.Гумилев No3 (124) / 2018 ж
2) Шетелдік мерзімді басылымдардағы жарияланымдар
1. Павлодар қаласының урбанимдік белгілерін жіктеу критерийлері туралы. //. «Ғылыми нәтиже». Сер. Қолданбалы және теориялық лингвистиканың сұрақтары. Екатеринбург, 2016, 1-том. № 1 (7). S. 59-65.
2. Сайлаудағы коммуникациядағы үзілістер: прагматикалық аспект // ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЖАҢАЛЫҚ ҚОРШАҒАН ОРТАНЫ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ БІЛІМІ 2016, VOL. 11, ЖОҚ 11, 4040-4053 (ҚОЛДАНУ АЯСЫ).
3. Аймақтық урбанистика қазақстандық лингвистиканың перспективалық тенденциясы ретінде // ПРЖЕГЛИД WSCHODNIOEUROPEJSKI VIII / 1 2017: 229–238. (Польша, СКОПУС).
4. Еуропалық және ресейлік лингвистикалық урбанистика тәжірибесі қазақ зерттеулерінің теориялық негізі ретінде // PRZEGLĄD WSCHODNIOEUROPEJSKI IX / 2 2018: 215–223. Польша (SKOPUS)
5. Номинация үдерісіндегі символға негізделген өзара әрекет (павлодарға байланысты урбонимдер мысалында // Ғылыми мұра (Будапешт, Венгрия) No 26 (2018) Р.51-55
6. Экологиялық білім берудегі сәйкестіктің трансформациясы // E3S Web of конференциялар. - желтоқсан. -. Том. 12. - P. 1-8 (0,8 а.л.) (ҚОЛДАНУ АЯСЫ) - М.Г. Голубчикова, Г.Сүйінова, М.К. Қайырова, М.Р.Арпентиева
7. Павлодарға қатысты урбонимдер номинациясы бойынша тілдік ойын «//» Қазіргі заманғы білім беру және ғылыми-зерттеу институтының ғылыми журналы «(Брюссель, Бельгия) ақпан 2019 ж. 53-57
3) Халықаралық конференциялардың материалдарындағы жарияланымдар
1. Павлодарлық банктердің номинацияларын кешенді талдау // Халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция. «Experientia es t optima magistra» (BelNIU, РФ, 2018 ж., Сәуір)
2. Урбонимдер мен қала идентификациясы жүйесі: проблемалық мәлімдеме // Менеджмент ғылымындағы дәрістер 133 (бірлескен автор Каирова М.К.).
3. Павлодарлық қала атаулары номинациясындағы әріптік емес элементтер // Мәдениеттану, өнертану және филология: заманауи көзқарастар және ғылыми зерттеулер / мақалалар жинағы. материалдар XV int. ғылыми және практикалық конференция беру. Қыркүйек 2018, 67-75 бб.
4. Салыстыру лингвистикалық әдіс ретінде: жаңа нысандар, жаңа таразылар // Инт. ғылыми және практикалық «Әзірбайжан тілі кеше және бүгін: Бекир Курбанзаденің 125 жылдығы» конференциясы. Баку мемлекеттік университеті. Қыркүйек 2018 ж.22-22.
5. Мәдени аспект этносаралық және мәдениетаралық қарым-қатынастың дифференциалды факторы ретінде // Түркітілдес әлемдегі орыс тілі мен әдебиеті: қазіргі заманғы тұжырымдамалар мен технологиялар / Волга федералды университеті
оқу ісі жөніндегі декан орынбасары, филология ғылымдарының кандидаты, доцент (доцент)
Андрющенко Ольга Константиновна
Байланыс деректері
Толығырақ
Кәсіби тәжірибесі: 2006-2013 жж. - орыс тілі мен әдебиеті кафедрасының оқытушысы, аға оқытушысы, доценті; 2014-2019 - жетекші. Орыс тілі мен әдебиеті кафедрасы; 2019 жылдың қараша айынан бастап қазіргі уақытқа дейін - Жоғары гуманитарлық мектептің оқу ісі жөніндегі декан орынбасары.
Педагогикалық өтілі - 14 жыл, ғылыми-педагогикалық өтілі - 14 жыл.
Педагогика ғылымдарының кандидаты, ППУ Жоғары гуманитарлық мектебінің доценті.
Старченко Галина Николаевна
Байланыс деректері
Толығырақ
Ғылыми қызығушылығы: әдебиетті оқыту әдістемесі, орыс тілін оқыту әдістемесі, орыс әдебиетінің тарихы.
Педагогикалық өтілі - 38 жыл, ғылыми-педагогикалық өтілі - 15 жыл.
Кандидаттық диссертацияның тақырыбы: «13.00.02 - Оқыту мен тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі (орыс тілі) мамандығы бойынша орыс тілін (5-7 сыныптар) оқыту кезінде көркем мәтінмен жұмыс жасаудағы функционалды-коммуникативті аспект. бастауыш, орта және жоғары білім беру жүйесінде) - 2011, Алматы, Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті.
Құрметті атақтар туралы ақпарат: «Жоғары кәсіби білім беру саласындағы үздік оқытушы» атағы (ҚР ЖОО қауымдастығы, 2019 ж.), «Білім беру ісінің үздігі» (Қазақстан мұғалімдерінің қауымдастығы, 2020 ж.).
Оқытатын курстары: «Университетте орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі», «Әдебиетті оқыту әдістемесі», «ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы», «ХХ ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы». - ХХІ ғасырдың басы »,« Қазіргі орыс әдебиеті »,« Филологиядағы коммуникацияға бағытталған инновациялар ».
Қосымша оқыту: ғылыми зерттеулерге арналған Thomson Reuters ресурстарына арналған семинар (ПМПИ, 2016 ж., Сертификат), «Жаңа тәсілдер және инновациялық білім беру тәжірибесі» біліктілікті арттыру курстары (ПМПУ, 2016 ж., Сертификат), біліктілікті арттыру курстары «Біз сізді сақтаймыз, орысша сөйлеу, ұлы орыс сөзі »(Санкт-Петербург, 2017 ж., сертификат),« Эра және тұлға: ХХІ ғасырдағы филология және педагогика »семинары (ПМПУ, 2018, сертификат),« Қашықтықтан оқытудың заманауи мүмкіндіктері »семинары (ПМПУ, 2018, сертификат) ), «Оқу процесін автоматтандыру және AIS Kundelik пайдалану» курсы (ЖШС «Күнделік (Күнделік)», 2019 ж., сертификат).
Басылымдар:
136 басылымның, соның ішінде соңғы 5 жылдағы 70 жарияланымның авторы: «Орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы аймақтық компонент» оқу-әдістемелік құралы (Павлодар, 2018 ж.), ҚР БҒМ ККСОН ұсынған журналдарда 3 басылым, шетелдік 8 басылым журналдар, ғылыми мақалалар жинағында 2 жарияланымдар, Халықаралық ғылыми конференциялар материалдарының жинақтарында 49 жарияланымдар, студенттер арасындағы университеттік конференциялар материалдарының жинағында 7 басылым (студенттермен бірге).
№ |
Атауы Наименование |
Баспа түрі / Характер издания |
Баспа, журнал (атауы, №, жылы, беттері) / Издание, журнал (наименование, №, год, страницы) |
Көлемі (баспа табақ) / Объем (печатных листов) |
|
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
||||
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің Білім және ғылым саласындағы бақылау комитеті ұсынған басылымдарда / В научных изданиях, рекомендованных Комитетом по контролю в сфере образования и науки МОН РК
|
|||||||||
1 |
Формирование культуры речи учащихся в процессе лингвоэстетического анализа художественного текста |
статья |
Вестник ПГУ, 2015. – № 1. – С. 192-198. |
0,4 |
|
||||
2 |
Обучение видам речевой деятельности на материале художественных текстов на уроках русского языка |
статья |
Вестник ПГУ, 2015. – № 1. – С. 199-204. |
0,4 |
|
||||
3 |
Тематическая организация художественных текстов при обучении русскому языку в средней школе |
статья |
Вестник Академии Педагогических Наук Казахстана. – 2015. – №1. – С. 80-88. |
0,6 |
|
||||
Халықаралық журналдар және ғылыми конференциялар материалдарында / В международных журналах и материалах научных конференции
|
|||||||||
4 |
Лингвометодические основы работы с художественным текстом на уроках русского языка. |
статья |
«Образование и наука в современных условиях»: материалы II Международной научно-практической конференции – Чебоксары: ЦНС «Интерактив плюс», 2015. – С. 253-255. |
0,2 |
|
||||
5 |
Роль уроков русского языка в формировании функционально-коммуникативной грамотности учащихся. |
доклад |
«Педагогика и психология в контексте современных исследований проблем развития личности»: материалы VII Международной научно-практической конференции – Махачкала: ООО «Апробация», 2015. – С. 15-16. |
0,1 |
|
||||
6 |
Гуманистический пафос повести В. Быкова «Знак беды» |
доклад |
«Передовая наука – 2015: материалы XI Международной научно-практической конференции. – Шеффилд, 2015. – С.70-73. |
0,3 |
|
||||
7 |
Маяковский и русский футуризм. |
статья |
«Славянские чтения – 10»: сборник статей международной научно-практической конференции– Омск, 2015. – С. 155-160. |
0,4 |
|
||||
8 |
Роль символов в повести В. Распутина «Пожар». |
статья |
«Славянские чтения – 10»: сборник статей международной научно-практической конференции – Омск, 2015. – С. 160-163. |
0,3 |
|
||||
9 |
Своеобразие домашнего образования и воспитания в семье Цветаевых (по книге А.И. Цветаевой «Воспоминания»). |
статья |
«Славянские чтения – 10»: сборник статей международной научно-практической конференции– Омск, 2015. – С. 163-167. |
0,3 |
|
||||
10 |
Художественное время в повести В.Г. Распутина «Прощание с Матёрой» |
доклад |
«Научный прогресс на рубеже тысячелетий – 2015»: материалы XI Международной научно-практической конференции – Чехия, Praha,2015. – С. 66-69. |
0,3 |
|
||||
11 |
Образы поэтов – современников в творчестве М. Цветаевой |
доклад |
«Научный прогресс на рубеже тысячелетий – 2015»: материалы XI Международной научно-практической конференции – Чехия, Praha,2015. – С. 62-66. |
0,3 |
|
||||
12 |
Взаимосвязь различных видов деятельности учащихся на уроках русского языка |
статья |
«Психология и педагогика: современные методики и инновации, опыт практического применения»: материалы Международной научно-практической конференции – Липецк: Изд-во «РаДуши», 2016. – С. 56-62. |
0,4 |
|
||||
13 |
Марина Цветаева и Борис Пастернак. |
доклад |
«Актуальные проблемы современной науки в 21 веке»: материалы VIII международной научно-практической конференции – Махачкала: ООО «Апробация», 2015. – С. 98-100. |
0,2 |
|
||||
14 |
Нравственно-философский смысл повести В. Распутина «Прощание с Матёрой» |
доклад |
«Вести современной науки – 2015»: материалы XI Международной научно-практической конференции – Великобритания, Шеффилд, 2015. – С. 73-76. |
0,3 |
|
||||
15 |
Формирование речевой компетенции при обучении русскому языку |
статья |
«Книга. Время. Общество»: материалы IV Международной научно-практической конференции Павлодар, 2015. – С. 111-115. |
0,3 |
|
||||
16 |
Анализ художественного текста на интегрированном уроке русского языка и литературы |
статья |
Сборник публикаций научного журнала «Globus» по материалам I Международной научно-практической конференции: «Психология и Педагогика: актуальные вопросы» – С-П: Научный журнал «Globus», 2015. – С.14-19. |
0,4 |
|
||||
17 |
Богоборческие мотивы в раннем творчестве В. Маяковского |
доклад |
«Новости научной мысли – 2015»: материалы XII Межд. научно-практич. конф. – Великобритания, Шеффилд, 2015/2016. – С. 54-57. |
0,3 |
|
||||
18 |
Коммуникативная направленность в обучении русскому языку в средней школе |
доклад |
«Наука и технологии – шаг в будущее – 2016»: материалы II Международной научно-практической конференции – Чехия, Praha, 2016. – С. 73-76. |
0,3 |
|
||||
19 |
Роль нравственных ценностей в жизни человека (по книге А.И. Цветаевой Воспоминания») |
доклад |
«Наука и цивилизация – 2016»: материалы X Межд. научно-практич. конф. – Великобритания, Шеффилд, 2016. – С. 50-53. |
0,3 |
|
||||
20 |
Коммуникативная направленность в обучении русскому языку в средней школе. |
доклад |
«Наука и технологии – шаг в будущее – 2016»: материалы XII Международной научно-практической конференции – Чехия, Praha, 2016. – С. 73-76. |
0,3 |
|
||||
21 |
Проблема нравственного выбора в повести А. Солженицына «Раковый корпус». |
доклад |
«Новости передовой науки – 2016»: материалы XI Международной научно-практической конференции – София, «Бял ГРАД-БГ» ООД, 2016. – С. 47-50. |
0,3
|
|
||||
22 |
Художественный текст как средство формирования коммуникативной компетенции на уроках русского языка |
статья |
«Актуальные проблемы непрерывного образования», посвященную 70-летию к.п.н., профессора Омаровой Веры Константиновны: материалы Международной научно-практической конференции – Павлодар: ПГПИ, 2016. – С. 42-47. |
0,4 |
|
||||
23 |
Связь прошлого и настоящего в повести А. Солженицына «Раковый корпус» |
доклад |
Известия академической науки – 2016: материалы XI Международной научно-практической конференции. – Великобританиея, Шеффилд, 2016. – С. 73-78 |
0,4 |
|
||||
24 |
Художественное пространство в романе В. Набокова «Машенька» |
доклад |
Материалы международной научно-практической конференции «Ключевые проблемы современной науки – 2017».– София «Бял ГРАД-БГ» ООД. – 2017. – С. 57-60. |
0,3 |
|
||||
25 |
Хронотопы романа В. Набокова «Защита Лужина» |
доклад |
«Вести современной науки – 2017»: материалы XIII Международной научно-практической конференции. – Великобритания, Шеффилд, 2017. – С. 61-64. |
0,3 |
|
||||
26 |
Формирование коммуникативной культуры учащихся на интегрированных уроках русского языка и литературы |
доклад |
«Модернизация образовательной среды высшей педагогической школы»: материалы международной научно-практической конференции – Павлодар, 2017. – С.354-358. |
0,3 |
|
||||
27 |
Поэзия И. Бродского и акмеизм |
доклад |
«Наука и цивилизация – 2018»: материалы Межд. научно-практич. конф. – Великобритания, Шеффилд, 2018. – С.59-63 |
0,3 |
|
||||
28 |
Обучение видам речевой деятельности на уроках русского языка на материале художественных текстов |
доклад |
Материалы Международной научно-практической конференции преподавателей и учителей русского языка и литературы, студентов, магистрантов и аспирантов. – Ереван: Асогик, 2018. – С. 225-231. |
0,4 |
|
||||
29
|
Психолого-педагогические основы работы с художественным текстом на уроках русского языка |
доклад |
«Новая наука и формирование культуры знаний современного человека»: материалы Межд. научно-практических мероприятий Общества науки и творчества за январь 2018 / Под общ. ред. С.В. Кузьмина. – Казань, 2018. – С. 339-342. |
0,3 |
|
||||
30 |
Жанровая природа романа Е. Замятина «Мы» |
доклад |
«Наука и технология: шаг в будущее – 2018»: материалы XIV Международной научно-практической конференции. – Чехия, Praha,2018. – С. 27-30. |
0,3 |
|
||||
31 |
Максимилиан Волошин – «проводник» Марины Цветаевой в литературный мир |
доклад |
«Новости передовой науки – 2018» материалы XIV Межд. научно-практич. конф. – София: «Бял ГРАД-БГ» ООД, 2018. – С. 135-138. |
0,3 |
|
||||
32 |
Интегрированное обучение русскому языку в средней школе |
доклад |
«VI Капеновские чтения», посвященные 90-летию ученого-педагога Г. Капенова: материалы международной научно-практической конференции – Павлодар: ПГПУ, 2018. – С. 479-482. |
0,3 |
|
||||
33 |
PORTRAIT DESCRIPTION OF CHARACTERS AND THE FORMS OF THEIR BEHAVIOUR IN THE STORY «KIRGHIZ TEMERBEY» BY VSEVOLOD IVANOV |
статья |
Инновационные и цифровыетехнологии в инофилологическом образовании: Международная научно-практическая конференция. Научн. ред. – д.ф.н, проф. А.Е. Бижкенова. – Астана: ТОО «Мастер ПО», 2018. – С.279-284. |
0,4 |
|
||||
34 |
Художественный текст в системе коммуникативно-ориентированного обучения русскому языку |
статья |
«Психологическая и педагогическая основа современной образовательной среды»: сборник статей международной научно-практической конференции – Уфа: Аэтерна, 2019. – С. 132-135. |
0,3 |
|
||||
35 |
Историко-культурный контекст романа Вс. Иванова «Похождения факира» |
статья |
«Вопросы развития мировых научных процессов»: сборник материалов III Международной научно-практической конференции – Кемерово: ЗапСибНЦ, 2019.– Том I.– С.18-21. |
0,3 |
|
||||
36 |
Методика обучения написанию сочинения по картине на уроках русского языка и литературы в школе |
доклад |
«Фундаментальная и прикладная наука – 2019»: материалы XV Международной научно-практической конференции – Великобритания, Шеффилд: SCIENCE AND EDUCATION LTD, 2019.– С.3-7. |
0,3 |
|
||||
37 |
Тестирование на уроках литературы как выявление уровня знаний учащихся
|
доклад |
«Научный прогресс на рубеже тысячелетий – 2020»: материалы XVI Международ ной научно-практической конференции – Чехия, Praha: Publishing House «Education and Science», 2020. – С. 3-7. |
0,3 |
|
||||
38 |
Пути анализа литературного произведения на уроках литературы
|
доклад |
«Тенденции современной науки – 2020»: материалы XVI Международ ной научно-практической конференции – Англия, Шеффилд: SCIENCE AND EDUCATION, 2020. – С. 8-12. |
0,3 |
|
||||
39 |
Работа с художественным текстом на интегрированном уроке русского языка и литературы |
доклад |
«Научное пространство Европы – 2020»: материалы XVI Международной научно-практической конференции – Przemyśl: Nauka i studia,2020. – С. 3-6. |
0,3 |
|
||||
40 |
Философско-психологические взгляды Абая |
статья |
«Наука и образование в современной мире», посвящённой 175-летию Абая. материалы Международной научно-практической конференции. – Караганды: Болашақ-Баспа, 2020. – Том I.– С.267-270. |
0,3 |
|
||||
41 |
Методика обучения диалогическому общению на уроках русского языка |
статья |
Материалы Международной научной конференции, посвящённой 80-летию Кишинёвского государственного педагогического университета им. И. Крянгэ. – Seria XXII. Volumul III.- Chişinău, 2020. – С. 348-351.
|
0,3 |
|
||||
42 |
Система работы с одарёнными детьми по русскому языку и литературе во внеурочное время |
доклад |
«Эффективные инструменты современных наук – 2021»: материалы XVII Международной научно-практической конференции – Чехия, Praha: Publishing House «Education and Science», 2021. – С.17-20. |
0,3 |
|
||||
Монографиялар және оқу, оқу-әдістемелік құралдар / Монографии и учебные, учебно-методические пособия
|
|||||||||
43 |
Региональный компонент в содержании предмета «Русская литература» старшей ступени профильной школы социально-гуманитарного направления |
коллективная монография |
«Наука сегодня: теория, практика, инновации»: коллективная монография / Под ред. О.П. Чигишевой. В 9-ти т. – Ростов-на-Дону: Изд-во МИЦ «Научное сотрудничество», 2013. – Т. 2. – С. 85-109. |
1,5 |
|
||||
44 |
Региональный компонент в преподавании русского языка и литературы |
учебно-методическое пособие |
Учебно-методическое пособие. – Павлодар: ПГПУ, 2018. – 60 с. |
3,8 |
|
филология ғылымдарының кандидаты, ППУ гуманитарлық ғылымдар жоғары мектебі доценті
Токатова Людмила Ербулатовна
Байланыс деректері
Толығырақ
Білімі туралы мәлімет
1996 - 2000 – "Орыс тілі мен әдебиеті" мамандығы, "Орыс тілі мен әдебиеті" біліктілігі
2000 - 2002 – "Филология: орыс әдебиеті" мамандығы, "Филология магистрі" академиялық дәрежесі
2002 - 2007 – "Әдебиет теориясы. Мәтінтаным" мамандығы, филология ғылымдарының кандидаты ғылыми дәрежесі
Ғылыми-педагогикалық қызметі
2000 - 2003 ж. – С.Торайғыров атындағы ПМУ орыс филологиясы кафедрасының тағылымгер оқытушысы
2003 – 2004 ж. – С.Торайғыров атындағы ПМУ орыс тілі және әдебиетінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының оқытушысы.
2004 – 2005 ж. – ПМПИ орыс және шетел әдебиеті кафедрасының оқытушысы.
2005 – 2007 ж. – ПМПИ орыс тілі және әдебиеті кафедрасының аға оқытушысы.
2007 – 2008 ж. – ПМПИ филология факультетінің ғылыми жұмыс және халықаралық ынтымақтастық бойынша декан орынбасары.
2008 – 2009 ж. – ПМПИ ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру бөлімі басшысы.
2009 – 2012 ж. – ПМПИ орыс тілі және әдебиеті кафедрасының доценті.
2012 – 2014 ж. – ПМПИ орыс тілі және әдебиеті кафедрасының меңгерушісі.
2014 ж. рейтинг нәтижесі бойынша ПМПИ кафедра меңгерушілері арасында 2 орынды иеленді.
2014-2019 ж. – Орыс тілі және әдебиеті кафедрасының доценті
2019 жылдан бастап – ППУ Гуманитарлық ғылымдар жоғары мектебі доценті
Ғылыми қызығушылықтары: Әдебиет теориясы және мәтінтану, Қазақстандағы орыс жазушылары, шетел әдебиеті.
Оқытатын курстары: «Ежелгі және XIX ғ. дейінгі шетел әдебиетінің тарихы», «XIX-XX ғ.ғ. шетел әдебиетінің тарихы», «Әдебиет теориясы және мәтінтану», «Әдебиет теориясы және мәтін талдау», «Білім беру мен оқытудың жаңа тәсілдері»
Негізгі әдебиеттер тізімі
1. Токатова Л.Е. Кризис гуманистического сознания в романе Ч.Айтматова «Плаха». // Чингиз Айтматов и современный мир: сборник материалов Международной конференции / Мос. гос. ун-т имени М. В. Ломоносова, Ин-т стран Азии и Африки. – ООО «4 Принт», 2019. – С. 259-265.
2. Токатова Л.Е., Белоусова Е.А. Концептуальные доминанты рассказов «Одни» и «Сельские жители» В. М. Шукшина // Наука о человеке: гуманитарные исследования. Серия «Филологические науки». - 2020. - Том 14. № 3. - С. 24-34.
3. Токатова Л.Е., Белоусова Е.А. Анализ концептов инструментами Национального корпуса русского языка (на материале комедии Н.В. Гоголя «Ревизор») // Текст в системе обучения русскому языку и литературе: материалы VIII Международной научно-практической конференции / Отв. ред. Е.А. Журавлёва, Л.Г. Юсупова. – Екатеринбург: Изд-во УГГУ, 2020. - С. 143-149.
4. Токатова Л.Е., Белоусова Е.А. Национальный корпус русского языка в литературоведческих исследованиях: практическое применение // Вестник Карагандинского университета. Серия ФИЛОЛОГИЯ. 2020. - № 3(99). – С. 73-84.
5. Анализ художественного текста инструментами национального корпуса русского языка (на материале рассказа В.М. Шукшина «Чудик») // ШКОЛА – УЧИТЕЛЬ – ИННОВАЦИИ В СОВРЕМЕННОМ МИРЕ: материалы международной научно-практической конференции в рамках Первых Международных педагогических чтений, посвященных 100-летию со дня рождения выдающегося педагога-новатора, общественного деятеля, Заслуженного учителя Казахстана, Героя Социалистического Труда, кандидата педагогических наук Нуртазиной Рафики Бекеновны. – Павлодар: ППУ, 2021. – С. 391-394.
Біліктілікті арттыруы
1. Курсы повышения квалификации «Современные педагогические технологии в высших учебных заведениях в рамках обновленного содержания образования», январь 2019 года, НЦПК «Өрлеу», 72 ч.
2. Курсы повышения квалификации в летней предпринимательской школы «YbyraiCamp», «Модуль 1. Предпринимательство для всех», «Модуль 2. Он-лайн обучение, инструменты обучения в он-лайн, интерактивные методы», 27 июля - 7 августа 2020 года, «YbyraiCamp», 36 ч.
3. Курсы повышения квалификации «Современная лингводидактика в школе и в вузе», 1 марта - 10 марта 2021 года, ППУ, 72 ч.
ф. ғ. к., гуманитарлық ғылымдар Жоғары мектебінің доценті
Каирова Меруерт Калиевна
Байланыс деректері
Толығырақ
2001 - 2008 ж.ж. – "Қазақ тілі және журналистика" кафедрасының оқытушысы, Инновациялық Еуразия университеті, Павлодар
2008 - 2010 ж.ж. – "Қазақ филологиясы" кафедрасының аға оқытушысы, Инновациялық Еуразия университеті (ИнЕУ), Павлодар
2010 – 2014 ж.ж. – "Орыс тілі мен әдебиеті" кафедрасының доценті, Павлодар мемлекеттік педагогикалық институты
2014 - 2016 ж.ж. – Еуразия ұлттық университетінің "теориялық және қолданбалы лингвистика" кафедрасының доценті.Л. Н. Гумилев (Астана қ.)
2016 - 2018 ж.ж. – филология факультеті деканының ғылыми жұмыс жөніндегі орынбасары, Павлодар мемлекеттік педагогикалық университеті
2018 - 2019 ж.ж. – жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру факультетінің деканы, "Орыс тілі және әдебиеті" кафедрасының доценті, Павлодар мемлекеттік педагогикалық университеті
2019 – 2020 ж.ж. – ғылым және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бөлімінің бастығы, "Орыс тілі және әдебиеті" кафедрасының доценті, Павлодар мемлекеттік педагогикалық университеті
2020 ж. бастап - гуманитарлық ғылымдар Жоғары мектебінің доценті
Ғылыми қызығушылықтары: бағалау предикаттары, семантика және бағалау құрылымы, әлемнің тілдік бейнесі, әлемнің ұлттық бейнесі, лингвомәдениеттану, лингвоаксиология, ұлттық тілдік сана, салыстырмалы тіл білімі; ономастика, тіл саясаты.
Қатысқан ғылыми жобалардың тізімі
2008 ж. - "Табысты жас педагог" номинациясы бойынша Павлодар облысы әкімі грантының иегері»
2008-2010 жж. - ҚР БҒМ жас талантты ғалымдарға арналған мемлекеттік стипендиясының иегері
2014-2016 ж. ж. - "Қазақстандық ономастикалық кеңістікті қалыптастыру контексінде Астана қаласының ғылыми негізделген номинативті саясатының қағидаттарын әзірлеу" бюджеттік бағдарламасы (055 "Ғылыми және/немесе ғылыми-техникалық қызмет", 101 "Ғылыми зерттеулерді гранттық қаржыландыру" кіші бағдарламасы) бойынша ғылыми жобада аға ғылыми қызметкер»
Оқылатын курстар:
Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы грамматикасы, орыс тілінің функционалдық стилистикасы, Орыс тілі, Кәсіби орыс тілі
Негізгі ғылыми еңбектерінің тізімі
1. Этномәдени білім беру кеңістігі: "Рухани жаңғыру"бағдарламасын іске асыру. Қазақстанның ғылымы мен өмірі. – 2018. – №5(65). – Б.116-121.
2. Ғылыми-техникалық терминдерді аудару мәселесіне. ҚМУ Хабаршысы.Ш. Уәлиханов. – 2019. – №2. – Б.63-68. (К. К. Абишев)
3. Қазіргі қазақ поэзиясындағы әлеуметтік сарын. Қазақстанның ғылымы мен өмірі. – 2018. – №6(66). – Б.304-309.
4. Анатомиялық терминологиядағы метафоралар. Ғарыш және мәдениет, Үндістан. ISSN 20528396. 2019, 7-Том:1 Б.143-153. https://doi.org/10.20896/saci.v7i1.528 (З.Темірғазина, Акошева, Ю. Шакаман, А. Гахрамани, З. Құрманова).
5. Экологиялық білім берудегі жеке тұлғаны өзгерту: жеке, тұлғааралық және кәсіби аспектілер. - Интернетте жарияланған: 04 желтоқсан 2019, DOI: 10.1051/e3sconf/201913504019 (Марина Голубчикова, Гульнара Суюнова, Марам Арпентьева және Ольга Коломиец).
Біліктілікті арттыру
1. Жоғары оқу орындарының педагогикалық мамандықтар оқытушыларының біліктілігін арттыру курстары "Заманауи педагогикалық технологиялар" (240 сағат), ҚР БҒМ "Өрлеу "біліктілікті арттыру ұлттық орталығы" АҚ, берілген күні 27.05.2017 ж.
2. Кәсіпкерлік негіздері бойынша базалық курс, оның ішінде келесі тақырыптардың негіздері мен практикасы: дизайн-ойлау, үнемді стартап, тұтынушыны зерттеу, бизнес-модель, MOST бизнес инкубаторы жүргізген Стартапты инвесторға таныстыру, 2017 жылғы 28-29 тамыз.
3. Ybyraicamp "Жазғы кәсіпкерлік мектебінде біліктілікті арттыру курстары," Модуль 1. Барлығына арналған кәсіпкерлік", "Модуль 2. Онлайн оқыту, он-лайн оқыту құралдары, интерактивті әдістер", 2020 жылғы 27 шілде - 7 тамыз, "YbyraiCamp", 36 сағ.
4. "Мектептегі және ЖОО - дағы заманауи лингводидактика" біліктілікті арттыру курстары, 2021 жылғы 1 наурыз-10 наурыз, ППУ, 72 сағ.
орыс тілі және әдебиет, шет тілдер магистрі; гуманитарлық ғылымдар жоғары мектебінің аға оқытушысы
Гаранина Екатерина Петровна
Байланыс деректері
Толығырақ
Ғылыми зерттеу бағыты: орыс әдебиетінің тарихы, қазіргі орыс әдебиеті |
Оқытатын пәндері: "XIX ғасырға дейінгі Фольклор және орыс әдебиеті", "XIX ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы", "XIX ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы", "мәтінді филологиялық талдау", "Орыс тілі" (қазақ тілінде оқитын топтарда).) Педагогикалық өтілі - 20 жыл, ғылыми-педагогикалық өтілі - 18 жыл Ғылыми гранттар: ҚР БҒМ "Павлодардың жалпы мәдени ландшафты энциклопедиялық құбылыс ретінде" ғылыми-зерттеу грантын Орындаушы (2015-2017 жж.) Жарияланымдар: 50 – ге жуық ғылыми еңбектер, соның ішінде ҚР БҒМ БҒСБК, РФ ЖАК ұсынған басылымдарда, жақын және алыс шетел конференцияларының материалдарында, соның ішінде-нөлдік емес импакт-факторлы журналдарда жарияланған. "Павлодар қаласының жалпы мәдени ландшафты"монографиясының бірлескен авторы (Г. С. Суюновамен, О. К. Андрющенкомен, Л. Е. Токатовамен бірге). Соңғы жылдардағы негізгі Жарияланымдар кестеде көрсетілген
|
Жоғары гуманитарлық ғылымдар мектебінің оқытушысы
Абишева Гүльнәр Кайдарқызы
Байланыс деректері
Толығырақ
Ғылыми-педагогикалық өтілі-19 жыл.
Ғылыми қызығушылықтары: тіл білімі; ономастика, тіл саясаты.
Біліктілікті арттыру: "Филология" бағыты бойынша біліктілікті арттыру курстары (23.11-22.12.2020 ж., Ф. м. Достоевский);" Тіл және әдебиет теориясындағы заманауи трендтер " (29.11.- 08.12.2021 ж., Павлодар қ. ППУ).
Орыс тілі филологиясының магистрі; гуманитарлық ғылымдар жоғары мектебінің оқытушысы
Тезекбаев Әлібек Дулатұлы
Байланыс деректері
-
- tezekbaevad@pspu.kz
- Пошта
-
- Мекенжай
-
- Кабинет
Толығырақ
Ғылыми қызығушылықтары: сөйлеу коммуникациясының теориясы, прагмалингвистика
Оқытылатын курстар: «қазіргі орыс тілінің орфоэпиялық және орфографиялық нормалары», «қазіргі орыс тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы», «Орыс тілі» (қазақ тілінде жүргізілетін топтарда).