Профессор-оқытушылық құрамы
PhD, қауымдасырылған профессор
Аяпбергенова Гульсум Сагындыковна
Байланыс деректері
Толығырақ
ЖОО атауы және бітірген жылы: Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті, мамандығы: Психология, 2001 ж.
Магистратура: С.Торайғыров атындағы Павлодар мемлекеттік университеті,
мамандығы: 520950 –Психология, 2003 ж.
Докторантура: Академик Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті , мамандығы: 6D010200 – «Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі».
Жалпы еңбек өтілі, оның ішінде ғылыми-педагогикалық 22, ҒПӨ - 22
Ғылыми диссертация тақырыбы: Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің арнайы құзыреттілігін жобалар әдісі негізінде қалыптастыру»
Ғылыми зерттеу саласы: жалпы психологиялық-педагогикалық мәселелер
Оқытылатын пәндер:
- Кәсіптік білім берудің өзекті мәселелері
- Практикалық психологияның қазіргі мәселелері
- 21 ғасырдың негізгі құзыреттері
- Конфликтология және медиация
- Басқару психологиясы
- Жасерекшелік және педагогикалық психологиясы
- Тұлғаның психологиялық диагностикасы
- Тұлғаны психологиялық түзету
- Әлеуметтік-психологиялық тренинг
Марапаттар, мемлекеттік сыйлықтар, атаулы стипендиялар:
- Ректордан алғыс хат. Павлодар қ, 2012
- Ректордың құрмет грамотасы. Павлодар қ, 2016
- Ректордың құрмет грамотасы Павлодар қ, 2021
- Алғыс хат Павлодар облыстық Маслихаты. г.Павлодар, 2022
- Алғыс хат ҚР Ғылым және жоғары білім министрлігі. 2023.
- «Ұстаздар ордасы-60 жыл» белгісі. 2023.
Оқу басылымдары:
- Әлеуметтік психологиялық тренинг. 2017
- Психологиялық кеңес беру негіздері. 2017.
- Психологиялық сөздік (Үш тілді) 2017.
- Бастауыш оқытуда жобалар әдісін пайдалану. 2020.
- Білім беруде жобалар әдісін қолдану. 2021
- Настольная книга детского психолога. 2022
Ғылыми жарияланымдар: 100-ден астам ғылыми мақалалар мен жарияланымдар.
- 4. Theory and practice of professional training of future primary school teachers in the context
of the modernization of education. Ad alta-journal. - 2019. - Vol. 3. - Issue 1. - Special Issue. VII.- P. 108-113. https://portal.issn.org/ https://www.magnanimitas.cz/ADALTA/090107/PDF/090107
5.Новая модель к требованиям подготовки педагогических кадров в системе начального образования. Вестник ПГУ. - Педагогическая серия. - Павлодар, 2018. №2. - С. 72-79. https://vestnik.psu.kz/index.php?option=com_content&view=article&id=3581
6.Professional training of future elementary school teachers . Абай атындағы Қазақ ұлттық университет. Хабаршысы. Педагогика гылымдары сериясы. - Алматы, 2019. - №4.-Б. 186-191.http://sp.kaznpu.kz/docs/jurnal_file/file20190529124013.pdf
7.Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында бастауыш сынып мұғалімдерін кәсіби даярлау. ПМУ хабаршысы. - Педагогикалық серия. - Павлодар, 2019.-№1.-Б. 14-24https://vestnik.psu.kz/index.php?option=com_content&view=article&id=3605
8.The essence of deontological readiness of future teachers to work in inclusive education. Торайгыров университет! хабаршысы.- Педагогикалық серия. - Павлодар, 2020. - №1. - Б.134-143.https://vestnik-pedagogic.tou.edu.kz/storage/journals/c
9.Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін кәсіби даярлау ерекшеліктері. Еуразия гуманитарлық институтыньщ хабаршысы. - Ғылыми журнал. - Астана, 2018. -№1.-Б. 82-87. Vestnik-EAGI-1-2018-na-sajt.pdf
10. Жоғары сынып оқушыларының икемді дағдыларын (soft skills) дамытудың психологиялық-педагогикалық шарттары. ХАБАРШЫ «Психология» сериясы. 73, 4. DOI:https://doi.org/10.51889/8916.2022.73.41.001.
https://bulletin-psychology.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/935
11. Deontological content of the future generation upbringing through national values. Bulletin of the Karaganda university Pedagogy series. № 1(109)/2023
https://pedagogy-vestnik.ksu.kz/2023-109-1
12. Дене шынықтыру сабақтарында бастауыш сынып оқушыларының танымдық белсенділіктерін ұлттық ойындар арқылы қалыптастыру. Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі. №1(71) 2023 DOI: 10.48114/2306-5540_2023_1_122
http://46.34.130.122/index.php/tmfk/article/view/326/135
13. Взаимосвязь копинга стратегий и стрессоустойчивости студентов. Абай атындағы ҚазҰПУ-нің ХАБАРШЫСЫ, «Психология» сериясы №1(74), 2023 ж.
https://bulletin-psychology.kaznpu.kz/index.php/ped/issue/view/17
14. Структурно-содержательная характеристика понятия «специальная компетенция». Modalitati conceptuale de dezvoltare a stiintei moderne: Colectie de lucrari stiintifice «А'ОГОЕ» cu materiale conferintei §tiintifice si practice international. - (20 noiembrie 2020). - Vol. 3. - P. 77-79.DOI: 10.36074/20.1 E2020.v3.24
15. The project method in the conditions of modern higher education. Pedagogical almanac scientific journal. Year XXVIII Issue 1, 2021.-P.41-47 http: //j о urnal s. uni-vt. bg/al manac/bul/
Біліктілікті арттыру:
- Стажировка Charles University Hussite theological faculty, Prague. 2019.
- Стажировка. New methods of teaching in higher edication. КИПР. 2023.
- Developing Interpersonal Skills. Coursera. 2023
- Primeros Auxilios Psicologicos. Coursera. 2023
- «Keys to understanding a child. Practical diagnostics from 0 to 18 years». Online, SCLAD. 2023.
- «Модели инклюзивного образования в зарубежных странах». Online, SCLAD 2020.
- Современные образовательные технологии при обучении дисциплине Название предмета. Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті» КеАҚ. 2022.
- «Қолданбалы зерттеулерді жүргізу әдіснамасы» бойынша біліктілікті арттыру курсы. «Назарбаев Зяиткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы. 2021.
- «Teaching reading classes using creative thinking methods in primary classes». Bransh of Mongolian State University of Education in Bayan-Ulgii, Mongolia. 2021.
- Включение ребенка с особыми образовательными потребностями в коллектив в условиях инклюзивного образования. «Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті» КеАҚ. 2022.
кандидат пед. 13.00.08 кәсіптік білім берудің теориясы мен әдістемесі мамандығы бойынша ғылымдар
Кульшарипова Зару Касымовна
Байланыс деректері
Толығырақ
ЖОО-ның атауы және бітірген жылы:
• Павлодар педагогикалық институты, мамандығы: Шет тілдері (орта мектептің шет тілдері мұғалімі), 1983.
• Қайнар университеті (Алматы), мамандығы: Психология, 2008.
Магистратура: «Қайнар» университеті (Семей), мамандығы: Педагогика және психология, 2012.
• Жалпы еңбек өтілі, оның ішінде ғылыми-педагогикалық 46 жыл, оның ішінде ғылыми-педагогикалық: 11 жыл.
• Ғылыми диссертацияның тақырыбы: Бастауыш мектеп жағдайында оқыту мәдениетінің адамгершілік-рухани негіздерін қалыптастыру
• Ғылыми зерттеулер саласы: психологиялық экология және эмоционалдық - менеджмент интеллекті саласында болашақ педагог-психологтардың кәсіпкерлік қабілеттерін қалыптастыруды психологиялық-педагогикалық қамтамасыз ету жағдайларын қолдау; ЖОО саясатының рөлін және оның психологиялық ресурстарды (эмоционалдық интеллект менеджмент) өзгертуде және кәсіптік әлеуметтенудің күшті және әлсіз жақтарын, олардың ұлттық инновациялық жүйелерін (ҰИЖ) жұмыс нысаны ретінде анықтауда студенттік клубтардың дамуын қолдау тетіктерін бағалау; инвайронментализм «педагог-психолог - экопсихологиялық орта» жүйесі ретінде сананың экоцентрикалық типін қалыптастыру шарты ретінде; адамның психологиялық экологиясының теориялық және практикалық проблемалары; өзін-өзі басқарудың кәсіби мінез-құлық мәдениетін әлеуметтендіру.
Оқытылатын пәндер:
• Кәсіптік білім берудің өзекті мәселелері
• Қазіргі заманғы педагогика мен психологияның теориясы мен практикасының өзекті мәселелері
• Педагогика және психология тарихы
• Конфликтология және медиация
• Педагогикалық кәсіпке кіріспе
• Педагогикалық менеджмент
• Жас және педагогикалық психология
• АҚҚ модулі (психология)
Марапаттар, мемлекеттік сыйлықтар, атаулы стипендиялар:
• Білім және ғылым министрі Асхат Қанатұлы Айтмағамбетовтың Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан үлесі үшін алғысы (№ 21-1-7-01/000304; 2021 ж.);
• Павлодар педагогикалық университетінің 60 жылдығына арналған медаль (2022)
• «Бөбекке жалпыұлттық қозғалыс» қауымдастығы нысанында Заңды тұлғалар бірлестігі ұйымдастырған Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығының ғылыми-білім беру мекемелері арасында «lV Халықаралық кітап басылымы», «ҮЗДІК СТУДЕНТ» жобаларында жас ғалымдарға қолдау көрсеткені үшін алғыс хат (№ 020/а; 2022 ж.)
Оқу басылымдары:
Нұрғалиева А.К. Күлшәріпова З.К., Акмеология Студенттерге арналған оқу құралы Павлодар: ПМПИ, 2012. - 108 с.
Бисембаева Н.А., Кенжебаева Ж.Т. Гендерлік психологияның өзекті мәселелері. ISBN 978-601-267-588-7 УДК 316.6 (075) ББК 88.5я73 К 90 оқу құралы © Павлодар мемлекеттік педагогикалық университеті, 2019.191.с.
Ғылыми жарияланымдар: 80-нен астам ғылыми мақалалар мен жарияланымдар, оның ішінде ағылшын тіліндегі 1 монография, 2 ұжымдық монография, 1 тең авторлықтағы оқу құралы, 4 тең авторлықтағы әдістемелік құрал, ҚР БҒМ КОКСОН ұсынған басылымдардағы 40-тан астам бап, басылымдардағы 3 бап, Scopus базасына кіретін, Хирша индексі - 1, объектілерге құқықтардың мемлекеттік тізіліміне мәліметтерді енгізу туралы куәлігі, 2023 жылғы «29» қыркүйектегі № 39343 авторлық құқықпен қорғалатын («Тьюторлық сүйемелдеудегі мансаптық консультант» әдістемелік құралы).
Негізгі жарияланымдар:
- Gulnaz K. Tleuzhanovaa, Lyailya S. Syrymbetovab, Assel B. Mekezhanovaс,Galiya B. Sarzhanovad and Zaru K. Kulsharipova. About Model of Readiness of Students to Use Digital Educational Resources Development of Foreign-Language Professional Competence Among Students // Journal of Siberian Federal University. Humanities & Social Sciences 2021 14(9): 1365–1387 DOI: 10.17516/1997-1370-0826 стр. – 1365 –– 13867 http://journal.sfu-kras.ru/number/144193 процентильв Scopus- 47%)
- Lyailya S. Syrymbetovaa , Laura M. Muratova*b , Olga G. Smolyaninovac , Zhanbol O. Zhilbaeva and Zaru K. Kulsharipova. Promotion of Social Values Among Young People as a Pedagogical Ideology (a Case Study of Russia and Kazakhstan) Journal of Siberian Federal University. Humanities & Social Sciences 2021 14(9): 1365–1387 DOI: 10.17516/1997-1370-0826 стр. – 1365 –– 13867 http://journal.sfu-kras.ru/number/144193 http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84899132990&partnerID=MN8TOARS перцентильв Scopus- 47%)
- Гульнур Еркебулан, Валентина Куликова, Владимир Куликов, Зару Кульшарипова. Разработка энтропийного подхода к выявлению закономерностей в многоязычных текстах Восточно-Европейский журнал корпоративных технологий, 2 (2 (110), 16–22. Https://doi.org/10.15587/1729-4061.2021.228695 Опубликовано 2021-04-30 DOI: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2021.228695 This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License. процентиль в Scopus- 56%)
- Berik Matayev, Kadisha Shalgynbayeva, Zaru Kulsharipova. Features Of The Formation Of The “Self” Concept Of Students Using Digital Technologies During The Covid-19 Pandemic Научная статья Web of Science Erih Plus eLibrary DOI: 10.17516/1997-1370-0731 Журнал "Педагогика" стр. 64 -76.
- G. S. Ayapbergenova, Z. K. Kulsharipova, B. G. Sarsenbayeva, K. M. Bespayeva M. Z. Formation of special competences of future primary school teachers in the conditions of modernizatio Торайғыров университеті Хабаршысы, ISSN 1811-1831 Педагогикалық сериясы № 3. 2020, 134-144.
- Кульшарипова З. Токабаева С. Н. «Interpersonal conflicts in adolescence» Журнал «Вестник КарГУ» № 2 2020 г.
- Syrymbetova L.S., Z.K. Kulsharipova, S.N. Tokabayeva Interpersonal conflicts in adolescence // Вестник Карагандинского университета. Серия Педагогика. - № 2(98)/2020 С.54-62 / DOI 10.31489/2020Ped2/54-62
- Syrymbetova L.S., Kulsharipova Z.K., Zhakubaldina B.B, Kenzhebaeva Zh.T.Mediation services in the educational system: skills' formation of interpersonal relations' culture // Вестник Карагандинского университета. Серия Педагогика. - № 4(100)/2020. – С. 63-70. / DOI 10.31489/2020Ped3/63-70
- Kulsharipova Z.K., Syrymbetova L.S., Chekaleva N.V., Matayev B.A., Omarova D.E. Mediation services in the educational system: skills' formation of interpersonal relations' culture Журнал «Вестник КарГУ» № 2. - 2020.
- Kulsharipova Z.K. Ismagilovna A. K. Communicative competence`s development of teachers-psychologists` students: problem statement «ВЕСТНИК ТОРАЙГЫРОВ УНИВЕРСИТЕТ», Педагогическая серия ISSN 1811-1831 № 2 (2021) стр 178 -14.
- S.N. Tokabayeva, M.S. Mantykova, supervisor: Z.K. Kulsharipova. HUMANITARIAN TECHNOLOGIES IN THE DIGITAL AGE Международной научно-практической конференции молодых ученых, магистрантов, студентов и школьников «ПОДГОТОВКА ПЕДАГОГА К РАБОТЕ С ЦИФРОВЫМ ПОКОЛЕНИЕМ» апрель 2021, РК Section 1: ППУ г. Павлодар.
- Z.K. Kulsharipova, R.A.Astanov A.B. Zhantlessova. SCIENTIFIC AND METHODOLOGICAL SUPPORT OF STUDENTS' CREATIVE DEVELOPMENT AT THE UNIVERSITY STAGE OF PROFESSIONAL DEVELOPMENT Сборник статей XIII МЕЖДУНАРОДНАЯ НАУЧНО-ПРАКТИЧЕСКАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ «ШАМОВСКИЕ ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ЧТЕНИЯ НАУЧНОЙ ШКОЛЫ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫМИ СИСТЕМАМИ» Москва, 2021
- Кульшарипова З. Токабаева С. Н. «Interpersonal conflicts in adolescence» Журнал «Вестник КарГУ» № 2 2020 г.
- Z.K. Kulsharipova, Z. B. Solieva, Zh.B. Issabekov COMMUNICATIVE COMPETENCE`S DEVELOPMENT OF TEACHERS-PSYCHOLOGISTS` STUDENTS: PROBLEM STATEMENT «Вестник ПГУ», серия педагогическая. Павлодар–2021.–№ 1
- Z..K. Kulsharipova, L.S. Syrymbetova, D.E. Omarova Сomprehensive support of children with autistic spectrum disorders КАРАГАНДИНСКОГО УНИВЕРСИТЕТА BULLETIN OF THE KARAGANDA UNIVERSITY ПЕДАГОГИКА Серия ПЕДАГОГИКА PEDAGOGY Series № 1(101)/2021 http://rmebrk.kz/magazines/journal/show/6637 стр 26- 33
- Syrymbetova L.S., Kulsharipova Z.K., Chekaleva N.V., Matayev B.A., Omarova D.E.Сomprehensive support of children with autistic spectrum disorders // Вестник Карагандинского университета. Серия Педагогика. - № 1(101)/2021. – С. 33-40. / DOI 10.31489/2021Ped1/33-40
- Z.K. Kulsharipova, N.A. Bissembayeva S.M. Balgabay PEDAGOGICAL MANAGEMENT IN THE PRACTICE OF MANAGING THE EDUCATIONAL PROCESS IN PRIMARY SCHOOL.Педагогикалык сериясы ККСОН (баспада) 2021 № 1 (2021) Павлодар. ПМУ Хабаршысы, ISSN 1811-1831 Анг стр 15
- Кульшарипова З.К. Бисембаева Н.А. Сырымбетова Л.С., Смыков А.С Кәсіби бейімделу: студент жастарының мансаптық бағдарының табыстылығы КАРАГАНДИНСКОГО УНИВЕРСИТЕТА BULLETIN OF THE KARAGANDA UNIVERSITY ПЕДАГОГИКА Серия «Педагогика». № 1(105)/2022 121-128 DOI 10.31489/2022Ped1/120-129 https://pedagogy-vestnik.ksu.kz/apart/2022-105-1/15.pdf
- А.С. Смыков, З.К. Кульшарипова, М.В. Ивашенко, Н.А. Бисембаева, Л.С. Сырымбетова Кәсіби әлеуметтену: студент жастардың табысты мансаптық бағдары КАРАГАНДИНСКОГО УНИВЕРСИТЕТА BULLETIN OF THE KARAGANDA UNIVERSITY ПЕДАГОГИКА Серия «Педагогика». № 2 (105)/2022 121-128 https://pedagogy-vestnik.ksu.kz/apart/2022-105-1/15.pdf DOI 10.31489/2022Ped2
- Z.K. KULSHARIPOVA1, N.A. BISSEMBAYEVA1, O.B. TAPALOVA2, I.Y. OSPANOVA1, D.K. AUBAKIROVA Forms of alienation, factors of its genesis and ways of overcoming Вестник Казахского национального педагогического университета имени Абая, «Педагогика и психология», №2(51),2022. с.69-80.https://doi.org/10.51889/2022-2.2077-6861.08 https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/922/737
- Kulsharipova Z.K., Zabegalin A.O., Ayapbergenova G.S., Tapalova O.B. RELATIONSHIP OF COPING STRATEGIES AND STUDENTS' RESISTANCE TO STRES ВЕСТНИК КазНПУ им. Абая, серия «Психология», №1 (74), 2023 г.
- A.E. Mukhametkairov A.A. Kudysheva Z.K. Kulsharipova L.S. Syrymbetova A.G Shaimerdenova Development of soft skills of high school students as an opportunity to implement the requirements of modern education Вестник Карагандинского университета серия «Педагогика». № 1 (109)/2023 с. 109 – 116 https://pedagogy-vestnik.ksu.kz/apart/2023-109-1/11.pdf
- A.E. Mukhametkairov1, A.A. Kudysheva2, Z.K. Kulsharipova1, L.S. Syrymbetova3*, A.G Shaimerdenova3 Development of emotional intelligence of schoolchildren in the context of a holistic pedagogical process Bulletin of the Karaganda university Pedagogy series. № 3 (111)/2023 P 75 – 84 https://pedagogy-vestnik.ksu.kz/apart/2023-111-3/08.pdf
- A.S. Smykov, Z.K. Kulsharipova, L S. Syrymbetova, Z.Sh. Shavaliyeva, I.O. Saifurova, Z.Y. Burashova Қазіргі білім беру жағдайындағы педагогикалық мәдениет мәселелері // Вестник Национальной академии наук Республики Казахстан. Казахский национальный педагогический университет имени Абая. - №3 (403). - MAY-JUNE 2023. – С. 231- 246. // DOI: https://doi.org/10.32014/2023.2518-1467.505
- Сырымбетова Л.С., Кульшарипова З.К., Бисембаева Н.А., Смыков А.С. Кәсіби ұтқырлықты дамыту әдіснамасы - бәсекеге қабілетті индикатор // Bulletin of the Karaganda university. Pedagogy series. № 1(105)/2022 / DOI 10.31489/2022Ped1/120-129
- Сырымбетова Л.С., Смыков А.С., Кульшарипова З.К., Ивашенко М.В., Бисембаева Н.А. Кәсіби әлеуметтену: студент жастардың табысты мансаптық бағдары // Вестник Карагандинского университета, серия «Педагогика». № 2(106)/2022 / DOI 10.31489/2022Ped2/23-32
- З.К. Кульшарипова1*, М.В. Ивашенко2 Н.А. Бисембаева1Л.С. Сырымбетова1, А.С. Смыков1Кәсіби бейімделу: студент жастарының мансаптық бағдарының табыстылығы. Вестник КарГУ. Серия «Педагогика». № 1(105)/2022 121-128. https://pedagogy-vestnik.ksu.kz/apart/2022-105-1/15.pdf
- Kulsharipova Z.K., Syrymbetova L.S, Shavaliyeva Z.Sh., Temirgalieva S.E., Baklanova K.D. Practical aspects of students – teachers’ successful career training taking into account foreign language education // Вестник Карагандинского университета, серия «Педагогика». № 4 (108)/2022 / DOI 10.31489/2022Ped4/169-181
- Мухаметкаиров А.Е., Кудышева А.А., Кульшарипова З.К., Сырымбетова Л.С., Шаймерденова А.Г. Развитие soft skills старшеклассников как возможность реализации требований современного образования // Вестник Карагандинского университета, серия «Педагогика». № 1 (109)/2023 / DOI 10.31489/2023Ped1/108-116
- L.S. SYRYMBETOVA ZH.O. ZHYLBAYEV Z.K.KULSHARIPOVA M.U. MUKASHEVA D.B. ABYKENOVA Parameters and criteria of the school educational environment expertise Journal “Pedagogy and Psychology” Since september 2009 Volume 56 (2023): Issue 3 (September 2023) P. 124 -133 file:///C:/Users/user/Downloads/67-127-PB.pdf. DOI 10.51889/2960-649.2023.15.3.014
- Kulsharipova1*, L.Sh. Syrymbetova2, Z.Sh. Shavaliyeva1, I.O. Saifurova1, Z.Y. Burashova3, ҚАЗІРГІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МӘДЕНИЕТ МӘСЕЛЕЛЕРІ BULLETIN OF NATIONAL ACADEMY OF SCIENCES
OF THE REPUBLIC OF KAZAKHSTAN ISSN 1991-3494 Volume 3. Number 403 (2023), 231-245 https://doi.org/10.32014/2023.2518-1467.505
Біліктілікті арттыру:
2018 жылы «General english, Clil and Business English» (200 сағат), Sana Kazakhstan тренингі өтті. Алматы қаласы.
2019 жылы «Қазақ тілі әліпбиін латын графикасына көшіру жағдайында жоғары оқу орындарының профессор-оқытушылар құрамының кәсіби құзыреттілігін арттыру» біліктілігін арттыру курсынан өтті (240 сағат). Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы АҚ. Павлодар қаласы.
2019 жылы «Павлодар өңірінің стратегиялық субъектілерінің қызметі мен өзара іс-қимылының инновациялық функционалдық модельдерін құру» семинары өтті. Жүйелік талдау және модельдеу академиясы. Павлодар қаласы.
В 2021 прошел курсы повышения квалификации «Развитие пәндических компетенций преподавателя в рамках обновленного содержания образования» НАО ППУ Институт дополнительного образования 24.02.2021 10.03.2021 72 ч.
2022 жылы «Педагогтың сандық құзыреттілігін дамыту» біліктілігін арттыру курсынан өтті 19.04.2022 - 03.05.2022 72 сағ.
2022 жылы біліктілікті арттыру курсынан өтті. Оқытушының пәндік құзыреттіліктерін білім берудің жаңартылған мазмұны шеңберінде дамыту. Қосымша білім беру институты 24.02.2021 10.03.2021 72 сағ.
2022 жылы Ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланы инклюзивті білім беру жағдайында ұжымға қосу біліктілігін арттыру курсынан өтті, Қосымша білім беру институты 25.01.2022 08.02.2022 72 сағ.
2022 жылы Гуманистік педагогика теориясы мен практикасы БІЛІМ БЕРУ КЕШЕНІ 25.11.2021 25.04.2022 72 сағ.
В 2022 прошли курсы повышения квалификации Когнитивно-коммуникативная технология обучения двуязычных дисциплин НАО ППУ Институт дополнительного образования 16.03.2022 - 08.04.2022 72 ч.
2023 жылы «Педагогикалық кадрларды өзгермелі жағдайда кәсіби дамыту» біліктілікті арттыру курсынан өтті (72 сағат). Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті, Павлодар қаласы.
2023 жылы «Keys to understanding a child. Practical diagnostics from 0 to 18 years», (84ч). SKLAD educational online platform. Чех Республикасы.
Қосымша ақпарат:
1. Диссертациялық кеңестерге уақытша мүшелік:
• С.Торайғыров атындағы Павлодар мемлекеттік университеті, 8D011-Педагогика және психология, 2021.
• Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті, 8D011-Педагогика және психология, 2022
2. Жобаның МҚ ғылыми қызметкері: «Комплаенс-менеджментті пайдалана отырып, мектеп ортасының киберқауіпсіздігін педагогикалық қамтамасыз ету» 2022 -2025 жылдарға арналған
3. Педагогика мамандығы бойынша Қауымдастырылған профессор (доцент) ғылыми атағын беру Зара Қасымқызы Күлшәріпова.pdf 24.11.2021
4. Жобаны орындаушы ретіндегі зерттеу жұмысының тәжірибесі: «Отбасы институтын нығайтуға, отбасылық құндылықтарды ілгерілетуге және отбасының өмірлік қиын жағдайға түсуінің алдын алуға бағытталған әлеуметтік жобалар кешенін іске асыру» шарты бойынша Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрлігінің «CISC» Азаматтық бастамаларды қолдау орталығының мемлекеттік гранты шеңберінде « NEGE» жобасының қатысушысы орындаушы - «Отбасылық Академия» ОКПФ (2019 ж.).
5. - «Инновациялық білім беруді дамыту орталығы» ММ Павлодар қаласы педагог-психологтарының облыстық конкурсында комиссияның тұрақты мүшесі.
п.ғ.к., психология магистрі
Бисембаева Нағима Асанханқызы
Байланыс деректері
Толығырақ
ЖОО-ның атауы және бітірген жылы:
- І.Жансүгіров атындағы Талдықорған педагогикалық институты, мамандығы: Мектепке дейінгі педагогика және психология, 1993ж
- Павлодар педагогикалық университет, мамандық: 6В01110 «Педагогика және психология», 2022ж
- Павлодар мемлекеттік педагогикалық институт, магистратура. Мамандығы: 520950 «Психология», психология магистрі, 2005ж
- Педагогика ғылымдарының кандидаты, педагогика ғылымдарының кандидаты ғылыми дәрежесін алу үшін диссертация қорғау, Қырғызстан, Бишкек, 2019ж
- Жалпы еңбек өтілі, оның ішінде ғылыми-педагогикалық– 41 жыл, оның ішінде ғылыми-педагогикалық – 29 жыл
Ғылыми зерттеулер саласы: жалпы психологиялық-педагогикалық мәселелер
Оқытылатын пәндер:
- Адам дамуы психологиясы
- Педагогика мен психологиядағы гендерлік зерттеулер
- Жоғары оқу орнында психологиялық-педагогикалық пәндердің оқыту әдістемесі
- Жас ерекшелік және педагогикалық психология
- Басқару психологиясы
- Білім берудегі психологиялық қызмет
- Әлеуметтік-саяси білім модулі (психология)
- Этнопсихологиядағы және этнопедагогикадағы мәдениаралық зерттеулер
- Педагогикалық менеджмент
- Дифференциалды психология
Марапаттар, мемлекеттік сыйлықтар, атаулы стипендиялар:
- Құрмет грамотасы ПМПУ 2019
- Алғыс хат «Республикалық студенттер олимпиадасы» әл-Фараби атындағы ҚазҰУ 2019
- Білім және ғылым министрлігінің Алғысы 2021
- «ҚР білім және ғылым саласына қосқан айрықша еңбек үшін» төсбелгі («Bilim-orkenieti» Ұлттық инновациялық ҒЗО) 2022
- 60 жылдығына орай «Ұстаздар ордасы - 60 жыл» белгісі ПМУ 2022
Оқу басылымдары: 1 учебное пособие, 2 учебник
Ғылыми жарияланымдары: 70-тен астам ғылыми және ғылыми-әдістемелік жарияланымдар, Хирш Индексі – 2
Біліктілікті арттыру:
- Қашықтықтан білім беруде инновациялық білім беру технологияларын қолдану (Павлодар 72c, 2020),
- Шет елдердегі инклюзивті білім беру модельдері (Беларусь, Минск 72с, 2020),
- 21 ғасырдағы педагогикалық білім: жаңа міндеттер мен шешімдер (Беларусь, Минск 72с, 2021),
- Инклюзивтік білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланы ұжымға қосу (Павлодар 72с, 2022),
- Жаратылыстану-ғылыми пәндерін екі тілде оқытудың когнитивті-коммуникативтік технологиясы (Павлодар 72с, 2022),
- Педагогтің цифрлық құзыреттілігін дамыту (Павлодар 72с, 2022),
- «Жалпы және жас ерекшелік психологиясы» пәнін оқыту кезіндегі заманауи білім беру технологиялары (Павлодар 72с, 2022),
- Халықаралық онлайн тағылымдама «Қорқытудың алдын алу стратегиялары: мектептегі қорқытумен күресуге бағытталған атмосфераны құру жолдары» (Беларусь, Минск 72с, 2022)
- KZEMP\QCBS-03 педагогикалық білім беру әлеуетін арттыру, Хаме Қолданбалы ғылымдар университеті (Финляндия 72с, 2022)
- ЖОО-да педагогикалық жобалау жұмысын ұйымдастыру (КЕАҚ «Ә.Марғұлан атындағы ППУ», КЕАҚ «Е.А.Букетов атындағы Қараганды университеті», 72с 2023)
- Баланы түсінудің кілттері. 0 жастан 18 жасқа дейінгі практикалық диагностика (SKLAD онлайн білім беру платформасы, Беларусь Минск, 72с 2023)
- Инклюзивті білім беру процесінде инклюзивті білім беру технологияларын қолдану (КЕАҚ «Ә.Марғұлан атындағы ППУ» ҚББИ, Павлодар 72с 2023)
Қосымша мәліметтер: тест тапсырмаларын әзірлеуші және сарапшы (Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігі «Ұлттық тестілеу орталығы» Республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорыны)
педагогика ғылымдарының магистрі
Кенжебаева Жумагуль Толегеновна
Байланыс деректері
Толығырақ
ЖОО-ның атауы және бітірген жылы:
- Павлодар мемлекеттік педагогикалық институт, мамандық: Шет тілі: екі шет тілі (ағылшын, неміс), 2008ж
- Павлодар мемлекеттік педагогикалық институт, мамандық: 6В01110 «Педагогика және психология», 2022ж
- Магистратура: Инновациялық Еуразия университеті (Павлодар), мамандық: 6М010300 - Педагогика және психология, 2016ж.
Жалпы еңбек өтілі, оның ішінде ғылыми-педагогикалық:
• Жалпы жұмыс өтілімі – 21 жыл, оның ішінде ғылыми-педагогикалық – 5 жыл
Ғылыми диссертация тақырыбы: Болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін дамыту
Ғылыми зерттеу саласы: жалпы психологиялық-педагогикалық мәселелер
Оқытатын пәндері:
• Отбасы және қазіргі қоғам
• Дифференциалды психология
• Жас ерекшелік және педагогикалық психология
• Бала психологиясы
Марапаттар, мемлекеттік сыйлықтар, атаулы стипендиялар:
ПМПИ ректорының Алғыс хаты. Павлодар, 2015 ж
ПМПИ ректорының Құрмет грамотасы. Павлодар, 2016 ж
Оқу басылымдары: Гендерлік психологияның өзекті мәселелері. Оқу құралы. Павлодар, 2019 ж.
Ғылыми жарияланымдары: 15-тен астам ғылыми мақалалар мен жарияланымдар
• Mediation services in the educational system: skills formation of interpersonal relations culture. - Вестник Карагандинского университета. Серия «Педагогика». № 4(100)/2020. -с.63-70.
• Отечественный и зарубежный опыт профессиональной подготовки специальных педагогов в процессе дуального обучения, Педагогический вестник Казахстана, 1'2021г. –с.141-149.
• Педагогтің кəсіби-тұлғалық дамуын психологиялық сүйемелдеу. Педагогический вестник Казахстана. 4'2021. –с.98-109.
• Болашақ мұғалімнің білім беру кеңістігіндегі сауықтыру іс-əрекетіне дайындығын қалыптастыру. Педагогический вестник Казахстана. 1'2022. с.232-244.
• Психолого-педагогические условия развития гибких навыков (soft skills) cтаршеклассников. Вестник КазНПУ. Серия «Психология». Том 73 № 4 (2022).с.7-13.
• Проблемы развития и перспективы службы медиации в школе. Материалы Международной научно-практической конференции Алматы, 2021. с.206-209.
Біліктілікті арттыру:
- Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында педагог-психологтың кәсіби құзыреттілігін дамыту. Павлодар мемлекеттік педагогикалық университеті. IDO Павлодар (2019)
- «Қашықтықтан оқытуда инновациялық білім беру технологияларын қолдану. Павлодар мемлекеттік педагогикалық университеті. IDO Павлодар (2020)
- 2020 жылы Қазақстан Республикасындағы орта білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде педагогикалық қызметкерлерді даярлайтын жоғары оқу орындарының педагогикалық кадрларының біліктілігін арттырудың білім беру бағдарламасы бойынша «Педагогикалық шеберлік орталығы» ММ әзірлеген курстарды аяқтады. «Назарбаев Зияткерлік мектептері» АҚ. (80 сағ).
- Жаратылыстану пәндеріндегі қос тілді оқытудың когнитивті-коммуникативтік технологиясы. НАО Павлодар педагогикалық университеті. IDO Павлодар (2022)
- Мұғалімнің цифрлық құзыреттіліктерін дамыту. «Павлодар педагогикалық университеті» КЕАҚ Білім институты, Павлодар (2022 ж.)
- Bullying-prevention strategies: ways to promote an anti-bullying school climate. Образовательная платформа SKLAD онлайн -курс, (2023)
- Жоғары оқу орнындағы оқытудың жаңа әдістері. Еуропа университеті. Кипр 2023
- Университетте педагогикалық жоба жұмысын ұйымдастыру. Әлкей Марғұлан атындағы «Павлодар педагогикалық университеті» КЕАҚ. «Е.А. атындағы Қарағанды университеті» КЕАҚ. Бөкетов» Павлодар (2023)
Scopus және Web of Science-те индекстелген басылымдарда жариялау үшін мақаланы қалай жазу керек. Әлкей Марғұлан атындағы ИДО ППУ.
Психология ғылымдарының кандидаты, қауымдастырылған профессор
Колюх Ольга Анатольевна
Байланыс деректері
Толығырақ
ЖОО атауы және бітірген жылы:
• атындағы Павлодар мемлекеттік университеті. С.Торайғырова, мамандығы: орыс тілі мен әдебиеті, 1997;
• Қазақ-Ресей университеті, мамандығы: психология, 2003;
• Аспирантура: Новосибирск мемлекеттік педагогикалық университеті (РФ, Новосибирск), мамандығы: 19.00.01. - Жалпы психология, тұлға психологиясы, психология тарихы, этнопсихология, 2008 ж.
• Жалпы еңбек өтілі, оның ішінде ғылыми-педагогикалық: 26, ғылыми-педагогикалық өтілі – 21
• Ғылыми диссертация тақырыбы: Тұлғааралық қарым-қатынастағы эмоциялардың тұрақсыздығы көрінісінің индивидуалды-типологиялық ерекшеліктері.
• Ғылыми зерттеу сласы: эмоциялар мен жеке мінез-құлықтың эксперименталды психологиясы, психологияның өзекті мәселелері
Оқытылатын пәндер:
• Психология
• Жоғары оқу орындарының психологиясы
• Психологиялық кеңес беру негіздері
• Этнопсихология мен этнопедагогикадағы мәдениетаралық зерттеулер
Марапаттар, мемлекеттік сыйлықтар, атаулы стипендиялар:
№ 5512 Павлодар облысы Әскери бөлімінің Алғыс хаты. Павлодар, 2011 ж.
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Балалардың құқықтарын қорғау комитетінің Алғыс хаты. Астана, 2011 ж
Торайғыров атындағы ПМУ-нің Павлодар қаласындағы көшбасшылық мектеп бағдарламасын жүзеге асырғаны үшін алғыс хаты, 2015 ж.
Екі елдің университеттері арасындағы достық пен ынтымақтастықты нығайтқаны үшін Забайкалье мемлекеттік университеті ректорының Алғыс хаты, Чита, Ресей Федерациясы, 2015 ж.
Назарбаев Зияткерлік мектебінің Алғыс хаты. Павлодар, 2018 ж
Павлодар медициналық жоғары колледжінің алғыс хаты, Павлодар, 2018 ж
«Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы» АҚ Алғыс хаты Павлодар қ., 2018 ж.
Павлодар мемлекеттік педагогикалық университеті, Жоғары педагогика мектебі деканының Алғыс хаты, Павлодар қ., 2019 ж.
В.М.Шукшин атындағы Алтай мемлекеттік гуманитарлық-педагогикалық университетінің ректорының алғыс хаты. Барнаул, Ресей Федерациясы, 2020 жыл
«Ұстаздар ордасы – 60 жыл» төсбелгісі профессорлық-оқытушылар құрамын даярлауға, университетті дамытуға қосқан елеулі үлесі үшін, Павлодар, 2022 ж.
Әлкей Марғұлан атындағы БПҰ ректорының Құрмет грамотасы. Павлодар, 2023 жыл
Оқу басылымдары:
- Эксперименттік психология. Студенттерге арналған оқулық, Павлодар: ПМПИ, 2017 ж.
- Әлеуметтік психология және конфликтология. Студенттерге арналған оқулық, Павлодар: ПМПУ, 2018 ж.
- MAK: психологтар мен көмекші мамандарға арналған практикалық нұсқаулық. Павлодар, 2019 ж.
Ғылыми жарияланымдар: 100-ден астам ғылыми мақалалар мен жарияланымдар
• Эмоциялық тұрақсыздықтың көрінуінің психологиялық ерекшеліктері. Монография, Павлодар: ПМПУ, 2018 ж.
• Theoretical foundations of pedagogy and education. Раздел: Психологические особенности гендерной социализации детей в детском доме в условиях карантина. Collective monograph /Іnternational Science Group. – Boston: Primedia eLaunch, 2021. 994 р. Available at: DOI - 10.46299/ISG.2021.MONO.PED.III
• Студент тұлғасының әлеуметтік интеллектінің және психикалық ресурстарының психологиялық сипаттамалары. Қазақ білім академиясының есептері, №1, 2021 ж., 126-134 б.
• Кәсіби көмекші мамандар арасында мансапты жоспарлаудың психологиялық ерекшеліктерін зерттеу. VIII Халықаралық ғылыми-практикалық конференция «Impact of modernity on science and practice», Мадрид, Испания, 6-7 сәуір, 2021 ж.
• Когнитивті бақылаудың жеке тұлғаның эмоционалдық және мінез-құлық ерекшеліктеріне әсері. IX Халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция «Integration of scientific bases into practice», Осака, Жапония, 13-14 сәуір 2021 ж., 76-79 б.
• The "Self- concept" of students: Scientific bases and features of research. Cypriot Journal of Educational Sciences. Volume 16, Issue 6, (2021) 3184-3195
• Basic principles of psychology in the modern world. Collective monograph /Іnternational Science Group. – Boston: Primedia eLaunch, 2022. 91 р. Available at: DOI - 10.46299/ISG.2022.MONO.PSYCHOL.2
• Оқытуды өткізу кезіндегі педагог-психологтың құзыреттері. Proceedings of the 1st International Scientific Conference «Theoretical Hypotheses and Empirical results», Oslo, Norway, 04 – 06.10.2022, с. 232-237
• Инклюзивті білім беру жүйесіндегі коммуникативті әсерге эмоциялардың әсері. «Ұлттық ғалымдар қауымдастығы» халықаралық ғылыми журналы. РФ, Санкт-Петербург. Т.3, No86, 2023 ж., 50-55 б.
• The influence of pupil team cohesion on the development of teenagers' communication skills. Қазақстанның педагогикалық жаршысы. Ғ.Павлодар, No1, 2023 ж., 66-80 б
• Psychological factors for successful foreign language acquisition. The ХIII International scientific and practical conference “Information activity as a component of science development” (April 04 – 07, 2023) Edmonton, Canada. International Science Group. 2023. Р.380-385 DOI – 10.46299/ISG.2023.1.13
Біліктілікті арттыру:
1. Психотравма психотерапиясының кешенді тәсілі. «Метафора» ассоциациялық карталарының оқу орталығы, Ресей Федерациясы, Мәскеу (2019 ж.).
2. Білім берудегі көшбасшылық. PSPU (2019).
3. Дағдарыс жағдайларының психотерапиясы. Қазақ психологиялық қоғамы, Астана (2022).
4. Терең бейсаналықпен жұмыс істеу техникасы. Қазақ психологиялық қоғамы, Астана (2022).
5. «Theory and practice of scientific and pedagogical approaches in education» тағылымдамасы. International Science Group және Ақпараттық жүйелерді басқару жоғары мектебі (2022).
6. «21 ғасыр құзыреттері және 21 ғасыр білімі. Ұлттық мектептегі білім беру стандарттарындағы жұмсақ дағдылар». М.Танк атындағы Беларусь мемлекеттік педагогикалық университеті (2022).
7. Psychological First Aid. Johns Hopkins University (2023).
8. «Bullying-prevention strategies: ways to promote an anti-bullying school climate» тағылымдамасы. International Public Fund «International academy of ecological, engineering and pedagogical sciences» (2023).
Қосымшамәліметтер:
– Әлкей Марғұлан атындағы ППУ Ғылыми кеңесінің мүшесі
– Әлкей Марғұлан атындағы ППУ Ғылыми-техникалық кеңесінің мүшесі
– Әлкей Марғұлан атындағы ППУ Практикалық психология орталығының директоры
Педагогикалық ғылымдарының магистрі, оқытушы.
Рахимжанова Арай Бейсенбаевна
Байланыс деректері
-
- Мекенжай
-
- Дәрісхана
Толығырақ
ЖООатауы және аяқтау жылы: 2003-2007ж.ж. -Павлодар мемлекеттік педагогикалық институты. Мамандық: «Педагогика және психология».
Магистратура:2012-2014ж.ж.-С.Торайгыров атындағы ПМУ, магистратура. Мамандық: «Педагогика және психология».
Жалпы жұмыс өтілі, оның ішінде ғылыми-педагогикалық: 14, ҒПӨ - 14
Ғылыми диссертация тақырыбы: Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым- қатынас.
Ғылыми зерттеу саласы: Қарым- қатынас психологиясы.
Оқытылатын пәндер:
Жалпы психология.
Эксперименталды психология
Жеке тұлға психологиясы.
Басқару психологиясы
Жас ерекшелік және педагогикалық психология.
Ғылыми басылымдар: 20-тан астам ғылыми мақалалар мен жарияланымдар
1. Мектеп жасына дейінгі балалардың СБД құралдары арқылы сөйлеуін дамыту балама коммуникациялар. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Психология» сериясы №1 (74), 2023. 9-20 б.
https://doi.org/10.51889/1728-7847.2023.1.74.001
2. Жасөспiрiмдер психологиясы ерекшiлiктерi. Студенттік ғылым онкүндігі аясында «Жаңа қоғамдағы жастар әлеуеті: білім және ғылым сапасы» атты XVIII халықаралық студенттік ғылыми-тәжірибелік конференция.
3. Адамгершілік тәрбиені іске асуыдағы ата-ана рөлі.
Студенттік ғылым онкүндігі аясында «Жаңа қоғамдағы жастар әлеуеті: білім және ғылым сапасы» атты XVIII халықаралық студенттік ғылыми-тәжірибелік конференция.
4. «Болашақ» мамандарының зияткерлік еңбек мәдениетінің жаңашылдық технологиясын дамыту.
Студенттік ғылым онкүндігі аясында «Жаңа қоғамдағы жастар әлеуеті: білім және ғылым сапасы» атты XVIII халықаралық студенттік ғылыми-тәжірибелік конференция.
5. Аутист балалар туралы жане оларды окытудын заманауи адистери.
ХІХ Халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция «Жаһандық ғылым және инновациялар 2023: ОРТАЛЫҚ АЗИЯ» ХІХ Ғаламдық ғылымдар мен инновациялар2023 Орталық Азия 10-15 сәуір
6. Полемәдени ортадағы өзара әрекеттестік психологияның аспектілері.
Қазақстан халық ассамблеясы 20-жылдығына арналған «Қазақстан халық ассамблеялары- құжаттық келiсiмнiң маңғызды институттары» атты халықтық ғылыми-практикалық конференция материалдары 015. 20.03.2015 ж.
7. Болашақ мамандардың зияткерлік еңбек мәдениетін қалыптастыру үшін оқу өндірісінде инновация технологияларды қалыптастыру.Халқаралық ғылымы конференциясы 2 том 11-12 Мамир 2023 Түркістан 2023 ж.
8. Қазіргі ғылымның өзекті мәселелері -2023 11-12 мамыр 2023 ж
Біліктілікті арттыру:
1. Жаратылыстану пәндеріндегі қос тілді оқытудың когнитивтік-коммуникативтік технологиясы.
Алтынсарин атындағы Академия БПҰ ИДО Павлодар қ. 16.04.04.08.2022
2. Жоғары оқу орындарындағы заманауи педагогикалық технологиялар. Өрлеу No03202125 Павлодар 25.10.2019 ж.
3. «Қорқытудың алдын алу стратегиялары: мектептегі қорқытуға қарсы климатты ынталандыру жолдары» атты халықаралық онлайн-тәжірибенің аяқталуын ресми мойындау үшін Онлайн, SCLAD20.02 – 01.03.2023 ж.
4. Мұнда қазірдің өзінде бар болашақты оқыту: нейрондық желілерді пайдалану бойынша мұғалімдерге арналған семинар. Онлайн, SCLAD 17.05 – 19.06.2023.
6. Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттілігі бар баланы ұжымға қосу. ППУ БАИ.Павлодар к. 25.02-08.02.2022 ж.
7. 21-ші орталықтың мұғалімдік білімі: мәселелер мен шешімдер. Онлайн, SCLAD 10.11.23-01.12.235. Мұғалімнің цифрлық құзыреттіліктерін дамыту. ППУ БАИ Павлодар қ. 19.04-03.05.2022 ж
Психология ғылымдарының докторы, профессор
Шадрин Николай Семенович
Байланыс деректері
Толығырақ
ЖОО атауы және бітірген жылы: М. В. Ломоносов атындағы Мәскеу мемлекеттік университеті., Психология факультеті, 1977 жыл.
Жалпы еңбек өтілі, оның ішінде ғылыми-педагогикалық: 43 жыл, оның ішінде ғылыми-педагогикалық өтілі 42 жыл.
Ғылыми диссертация тақырыбы: Социогенез және Қызметті құндылықты реттеудің психологиялық тетіктері (Алматы, 2009).
Ғылыми зерттеулер саласы: Тұлға психологиясы, Психология әдістемесі, тұлға психологиясы, Жалпы психология, психодиагностика, жоғары мектеп психологиясының тарихы.
Оқытатын пәндері: Эксперименттік психология бойынша семинар;
Психология тарихы;
Психодиагностика және жеке тұлғаны психокоррекциялау.
Марапаттар, мемлекеттік сыйлықтар, атаулы стипендиялар: -
"Павлодар педагогикалық институтына 50 жыл" мерейтойлық медалі (2012),
Педагогикалық институттың құрмет грамоталары (2013, 2016).
"Фолиант" баспасының арнайы дипломы (Нұр-сұлтан, 2012) "Жоғары білім"республикалық жобасын іске асырудағы жемісті ынтымақтастығы үшін.
Оқу басылымдары: 7 оқу құралы.
Ғылыми жарияланымдары: 6 монография, 137 мақала.
Біліктілікті арттыру: -
"Білім беруді ақпараттандыру жағдайындағы ПОҚ-ның кеңейтілген акт құзыреттері" ПМПИ біліктілікті арттыру және технологиялар трансфері өңірлік орталығының сертификаты (2017),
ПМУ сертификаты. С. Торайғырова " Кредиттік оқыту технологиясы бойынша оқу процесін оңтайландыру (2011).
Педагогика жоғары мектебінің аға оқытушысы, әлеуметтік ғылымдар магистрі
Махметова Назигуль Калеловна
Байланыс деректері
Толығырақ
Ғылыми қызығушылығы:Коррекциялық психология,арнайы педагогика және психология,
Жалпы еңбек өтілі, оның ішінде ғылыми-педагогикалық: 35, ғылыми-педагогикалық- 18
Оқытылатын пәндер:
Жас ерекше және педагогикалық психология
Отбасы және қазіргі қоғам
Отбасы психологиясы
Девиантология
Әлеуметтік педагогика және психология
Девиантты мінез-құлықтың алдын алу
Шұғыл психологиялық көмек
Марапаттар, мемлекеттік сыйлықтар, жеке шәкіртақылар: Педагог кадрларын даярлауға, университеттің дамуына қосқан мол үлесі үшін және Ә.Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университетінің 60 жылдық мерейтойына орай «Ұстаздар ордасы-60 жыл» белгісімен марапатталды
Оқу басылымдары: Әлеуметтік психология және конфликтология. оқу құралы, Павлодар 2018.
Ғылыми жарияланымдар: 50-ден астам ғылыми мақалалар мен жарияланымдар
- Болашақ мұғалімдерде педагогикалық әдепті қалыптастырудың тиімділігіне арнайы оқыту технологиясының әсері. JournalofEducationand e-LearningResearch .Vol. 10, No. 1, 1-6, 2023 ISSN(E) 2410-9991 /ISSN(P) 2518-0169 DOI:10.20448/jewelry.v10i1.4313
- Альтернативті коммуникациялар отырып, аутизм спектрінің бұзылуы бар мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. сериясы «Психология», №1(74),2023
- Жоғары оқу орындарында болашақ мұғалімдердің кәсіби-этикалық дайындығы. Ricerche scientifiche e metodi della loro realizzazione: esperienza mondiale e realtа domestiche: Raccolta di articoli scientifici «ΛΌГOΣ» con gli atti della II Conferenza scientifica e pratica internazionale (T. 3), Болония, 2021.
Жетілдірілгенбіліктілік:
- 2022 жылы «Общая психология» біліктілігін арттыру курсы өтті. (72ч) Қосымша білім беру институты, Павлодар
- 2022 жылы «Жаратылыстану пәндерін қос тілді оқытудың когнитивтік-коммуникативтік технологиясы» курсы өтті. (72ч) Қосымша білім беру институты, Павлодар
- 2022 жылы «Білім беруде ерекше қажеттіліктері бар баланы инклюзивті білім беру жағдайында ұжымға қосу» курсы өтті. (72ч) Қосымша білім беру институты, Павлодар
- 2023 жылы «Қорқытудың алдын алу стратегиясы» курсы өткізілді: насихаттау әдістері, мектеп климаты. (72ч) , SKLAD ,Халықаралық экология, инженерлік және педагогика ғылымдары академиясы. Астана қ.
- 2023 жылы «Баланы түсіну кілті. 0 жастан 18 жасқа дейінгі диагностика» (84 сағат), Халықаралық экология, инженерлік және педагогика ғылымдары академиясы. Астана қ.
Қосымша ақпарат: БББ «Педагогика және психология» мамандығының жұмысқа қабылдау және практикаға жауапты
Біліктілікті арттыру курстары:
- «Қашықтан оқытуда инновациялық білім беру технологияларын пайдалану» Қосымша білім беру институты, Павлодар қ.
Психология магистрі
Мурзатаева Алтынай Канатовна
Байланыс деректері
Толығырақ
ЖОО-ның атауы және бітірген жылы:
• Павлодар университеті, мамандығы: Педагогика және психология, 2002 ж.;
• Магистратура: Инновациялық Еуразия университеті (Павлодар), мамандығы: Психология, 2007 ж.
• PhD: Қарағанды университеті. Е. Бөкетова (Қарағанды), "Педагогика және психология" мамандығы, 2021 ж.
Жалпы жұмыс өтілі, оның ішінде ғылыми-педагогикалық: 17 жыл, НПС-29 жыл
Ғылыми диссертацияның тақырыбы: дуальды оқыту процесінде арнайы мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру.
Ғылыми зерттеу саласы: дуальды оқыту жағдайында студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру.
• Оқытылатын пәндер:
• Практикалық психологияның заманауи мәселелері.
• Жас және педагогикалық психология.
• Білім берудегі когнитивті мінез-құлық терапиясы.
• Патопсихология негіздері.
• Әлеуметтік-психологиялық тренинг.
• Балалар психологиясы.
• Білім берудегі нейролингвистикалық бағдарламалау.
Марапаттар, мемлекеттік сыйлықтар, атаулы стипендиялар: -
Әлкей Марғұлан атындағы ПМПУ ректорының құрмет грамотасылар, Павлодар қ., 2022- 2023, Әлкей Марғұлан атындағы ППУ мерейтойлық медалі.
Ғылыми жарияланымдар: 40-тан астам ғылыми мақалалар мен жарияланымдар.
The use of dual training technology in the formation of professional competencies of teachers, Scopus (Q-2 /57), International Journal of Special Education and Information Technologies - Volume 14, Issue 4, (2022). p 1120-1132, A. Murzatayeva, E. Sarsembayeva, A. Makhadiyeva,I.Aspanova,D.Muchkin https://www.unpub.eu/ojs/index.php/wjet/article/view/7673
Psychological characteristics of gender socialization of children in an orphanage. Scopus (Q-2/72), Centro Universitário Curitiba - unicuritiba - volume 6 - número 39/2023 I E-6122 I Jan-Março i Curitiba/Paraná/Brasil - Páginas 1 a 16 - issn: 2316-2880 D. Sakenov, B. zhaparova, A. Mambetalina, T. Kenzhebayeva, B. Nurmagambetova, A. Murzatayeva
https://cloud.mail.ru/attaches/16843174740481658537%3B0%3B1?folder-id=0&x-email=zolotce_kz%40mail.ru&cvg=f
Болашақ арнайы педагогтардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастырудағы ақпараттық сауаттылықтың рөлі, Е. Бөкетов атындағы Қарағанды университетінің "Қарағанды университетінің хабаршысы" ғылыми журналы / Педагогика сериясы - № 2(102) / 2021-Б 54-62, А. Мырзатаева, Ян Данек, Н. Мырза
https://pedagogy-vestnik.ksu.kz/apart/2021-102-2/7.pdf
Дуалды оқыту процесінде болашақ арнайы білім беру педагогтарының мотивациялық қызметінің жай-күйін бағалау, Е. Бөкетов атындағы Қарағанды университетінің ғылыми журналы," Қарағанды университетінің хабаршысы " - Педагогика сериясы - №1(105) / 2022-Б 69-74, А. Мурзатаева, Ян Данек Н. Мырза
https://rep.ksu.kz/handle/data/13082?show=full
Дуальды оқыту процесінде болашақ арнайы білім беру педагогтарының кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру процесін модельдеу, "Вестник ТОУ" университетінің Торайғыров ғылыми журналы № 1 педагогикалық серия, 2022-с 188-202 / А. Мырзатаевтың педагогикалық сериясы, Б. Нұрмағамбетова, Г. Исина
https://vestnik-pedagogic.tou.edu.kz.pdf
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университетінің "3i: intellect, idea, innovation - интеллект, идея, инновация" көпсалалы ғылыми журналы //
№ 2 маусым 2023 - с 212-219 - Педагогикалық ғылымдар, А. Мурзатаева, Г. Сүлейменова, Б. Нұрмағамбетова, Б. Кильдибекова
https://ojs.ksu.edu.kz/index.php/3i/article/view/566
Балалардың нейропсихологиясы жоқ-Электронды оқу-әділеттілік құралы, 2022, Павлодар педагогикалық университеті / А. Мурзатаева, Э. Сәрсембаева
https://my.pspu.kz/docs/books/NeuropsychologyKZ
Жасспірімдік және жеткіншек кезендегі аутоагрессия:алдын алу және жұмыс әділет, Оқу құралы, Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті, 2023-95 б/ Мурзатаева А. К., Нұрмағамбетова Б. А., Утилова А. М., Сүлейменова Г. А., Сәрсембаева Э.Ю.
Сынып менеджменті, оқу-әдістемелік құрал, Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті, 2023 -98 Б. / Нұрмағамбетова Б. А., Кильдибекова Б. Е., Мурзатаева А. К.
Біліктілікті арттыру:
2019 жылы Мәскеу қаласында" Психологиялық-педагогикалық қызмет негіздері" курстарынан өтті
2021 жылы" отбасы мен ерлі-зайыптылардағы Зорлық-зомбылықсыз қатынастар" курстарынан өтті, Алматы қ. - АҚШ Минессота штаты
2021 жылы "ЖОО-ның жобалық қызметіне кіріспе", Великий Новгород, Ресей тағылымдамадан өтті
2021 жылы "Teacher education of the 21st centyry new challenges and solutions" онлайн-тағылымдамадан өтті, SKLAD - платформасы
2022 жылы "Educational LEADERSHIP" оқыту курсы өтті, Назарбаев Университеті, Астана
2022 жылы Новосибирск қаласында "Клиникалық (Медициналық) психология" курсынан өтті
2022 жылы Новосибирск қаласында "инклюзивті білім беруді дамыту жағдайындағы білім беру ұйымының менеджменті" курсынан өтті
2022 жылы "білім беру ұйымында білім алушылардың суицидтік мінез-құлқын анықтау және алдын алу жөніндегі қызметті ұйымдастыру" курсынан өтті, Новосибирск қ.
2022 жылы "Мектеп жасына дейінгі балалардың нейропсихологиясы" онлайн тағылымдамасын, білім беру онлайн платформасы – Sklad, Астана
2023 жылы "буллингсіз білім беру ортасы: қорқытудың алдын алудың халықаралық тәсілдері" курсы, онлайн білім беру платформасы - Sklad, Астана өтті
2023 жылы "ЖОО-да педагогикалық жобалық жұмысты ұйымдастыру","Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті" КЕАҚ, курсынан өтті
2023 жылы "инклюзивті білім беру жағдайында жұмыс істейтін мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі", Инновациялық Еуразия университеті, курсынан өтті
2023 жылы "көмек көрсетудің иррационалды нысандарына сұранысы бар адамдардың Полимодальды психотерапиясы" gрактикалық оқыту курсы, Алматы
Қосымша ақпарат: Қазақстан Республикасы психологтар Одағының мүшесі, Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бойынша ҚР Білім Министрлігінің жұмыс тобының сарапшысы.
Қауымдастырылған професор
Матаев Берик Айтбаевич
Байланыс деректері
Толығырақ
ЖОО атауы және аяқтау жылы:
- Павлодар университеті, мамандығы: Педагогика және психология, практикалық психолог. 2003 жыл;
- Магистратура: Инновациялық Еуразия Университеті (Павлодар), мамандығы: Психология, 2005 жыл.
- PhD: Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті (Астана), мамандығы «Педагогика және психология», 2022 жыл.
Жалпы жұмыс өтілі, оның ішінде ғылыми-педагогикалық: 20, ҒПӨ - 20
Ғылыми диссертация тақырыбы: кәсіби дайындық жағдайында студенттердің «Мен» концепциясын қалыптастырудың ғылыми негіздері
Ғылыми зерттеу саласы: студенттердің тұлғасын дамыту және қалыптастыру, жеке тұлғаның «Мен» концепциясы
Оқытылатын пәндер:
- Жалпы психология
- Эксперименттік психология
- Әдістеме және ғылыми зерттеу әдістері
- Тұлға психологиясы
- Басқару психологиясы
- Академиялық жазу негіздері
Марапаттар, мемлекеттік сыйлықтар, атаулы стипендиялар: -
Әлкей Марғұлан атындағы ППУ ректорының құрмет грамотасы. Павлодар қ., 2022
Ғылыми басылымдар: 40-тан астам ғылыми мақалалар мен жарияланымдар
- *Matayev, B., Shalgynbayeva, K., Sarsenbayeva, B., Karas, K., & Kolyukh, O. (2021). The "Self- concept" of students: Scientific bases and features of research. Cypriot Journal of Educational Sciences. Volume 16, Issue 6, (2021) December. p. 3184-3195. ISSN 1305-9076 E-ISSN 1305-905X https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85123114497&origin=resultslist&sort=plf-f https://doi.org/10.18844/cjes.v16i6.6532
Q-3 (процентиль 36)
- Rakhat, Y., Aigerim, B., Tolkyn, I., Aigerim, M., Binazar, B., Matayev, B., & Khalikova, G. (2022). Ethical Perceptions of Engineering Faculty Students. International Journal of Engineering Pedagogy (iJEP). Vol. 12 No. 2 (2022) March. р. 88-100. eISSN: 2192-4880 https://doi.org/10.3991/ijep.v12i2.29335
https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000772618100007
Q-2 (процентиль 77)
- Zhussupbayev, S., Nurgaliyeva, S., & Matayev, B. The Effect of Using Computer Assisted Instruction Method in History Lessons on Students' Success and Attitudes (2023) International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology 11(2) (2023), р. 424-439 DOI 10.46328/ijemst.3136 https://www.ijemst.net/index.php/ijemst/article/view/3136
Q-2 (процентиль 71)
- *Matayev, B., Shalgynbayeva, K. & Kulsharipova Z. (2022). Features of the formation of the «Self» concept of students using digital technologies during the covid-19 pandemic. Pedagogika-Pedagogy, Volume 94, Number 3s, 2022 ISSN: 0861-3982. eISSN:1314-8540 https://doi.org/10.53656/ped2022-3s.07
https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000798058500007
Q-4 (процентиль 23)
- Матаев Б.А.,Колюх О.А. Представления студентов о собственных ресурсах и их влияние на формирование «Я» концепции личности. «Қазақ білім академиясының баяндамалары» ғылыми журналы. №3, 2019. 161-169 б. https://egi.kz/wp-content/uploads/2019/11/KAO-3-2019.pdf
- Матаев Б.А.«Мен» концепциясының зерттеу бағыттары мен тұғырлары. «Қазақ білім академиясының баяндамалары» ғылыми журналы. №3, 2019. 211-218 б. https://egi.kz/wp-content/uploads/2019/11/KAO-3-2019.pdf
- Матаев Б.А.,Тулекова Г.М. «Мен» концепция психологиядағы зерттеу пәні ретінде. С. Торайғыров атындағы Павлодар мемлекеттік университетінің ғылыми журналы // Педагогикалық сериясы №4 2019. 264-275 б. https://vestnik.psu.kz/index.php?option=com_content&view=article&id=3621
- Матаев Б.А.,Шалғынбаева К.К.С.А. Будасси әдісі арқылы студенттердің кәсіби «Мен» концепциясын зерттеу. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Әлеуметтану сериясы. № 2(135)/2021. Нұр-Сұлтан, 2021. 274-282 бет. https://bulpedps.enu.kz/article/archive/view?id=a-study-of-self-concept-of-students-by-the-method-of-sa-budassi
- Matayev, B., Shalgynbayeva, K., Karas, K. Features of measuring the «Self» concept of students in the conditions of professional training. Торайғыров университетінің Хабаршысы, ISSN 2710-2661 Педагогикалық сериясы № 2. 2022. 376-389 б. https://doi.org/10.48081/CFNZ2245
- Zhekibayevа B.A., Kalimova, A., Matayev B.A. Methodological support for the preparation of future teachers for the integrated education of younger students. Вестник Карагандинского университета. - Серия Педагогика. - 2023. - №1 (109). - С. 117 - 124. https://pedagogy-vestnik.ksu.kz/apart/2023-109-1/12.pdf
- Matayev B.A., N.K. Makhmetova, A.B. Rakhimzhanova. Speech development of preschool children with ASD by means of alternative communications. Bulletin of Abai KazNPU, series "Psychology" №1 (74), 2023. 9-20 p. https://doi.org/10.51889/1728-7847.2023.1.74.001
- Матаев Б.А., Н.Ж. Дүйсекеева, А.К. Сатынская. Студенттердің кәсіби даярлау жағдайында «Мен» концепциясын зерттеуінің психологиялық ерекшеліктері. Bulletin of Abai KazNPU, series "Psychology" №3 (76), 2023. 49-56 p. https://bulletin-psychology.kaznpu.kz/index.php/ped/issue/view/19/111
Біліктіліктіарттыру:
2019 жылы «Заманауи білім беру саясаты контекстіндегі педагогикалық білім беруді жаңарту міндеттері» және «Педагогикалық ғылымдар бойынша диссертациялық зерттеулердің сапасын арттыру» семинарын өтті. Омбы.
2019 жылы ОмГПУ инновациялық және инклюзивті білім беру институтының педагогика кафедрасында «Кәсіби дайындық жағдайында студенттердің «Мен» тұжырымдамасын қалыптастырудың ғылыми негіздері» тақырыбындағы докторлық диссертациямен жұмыс аясында тағылымдамадан өтті. Омбы.
2020 жылы ««Антиплагиат.ЖОО» жүйесінде Оқытушы мен Студенттің өзара әрекеттестігі» тақырыбындағы вебинарға қатысты. Мәскеу.
2020 жылы «Мақала жазу кезінде болдырмауға болатын қателіктер» тақырыбындағы вебинарға қатысты. Мәскеу.
2020 жылы «Ғылыми басылымдардағы Плагиат: құқықтық, кәсіби және этикалық аспектілер» тақырыбындағы вебинарға қатысты. Мәскеу.
2020 жылы «Ғылыми жұмыстардағы өзін-өзі дәйексөздеу мәселесі. «Антиплагиат» жүйесінің жаңа мүмкіндіктері» тақырыбындағы вебинарға қатысты. Мәскеу.
2020 жылы ««Антиплагиат» жүйесінде дипломдық жұмыстарды тексеру. Онлайн мастер-класс» тақырыбындағы вебинарға қатысты. Мәскеу.
2020 жылы «Ғылыми жарияланымдар этикасы және олардың сапасын арттыру құралдары: Web of Science және Антиплагиат» атты онлайн оқыту семинарынан өтті.
2022 жылы «2023-2025 жылдарға арналған Гранттық қаржыландыруға жобаның өтінімін әзірлеу әдістемесі» тақырыбындағы вебинарға қатысты. Алматы.
2023 жылы «Bullying-prevention strategies: ways to promote an anti-bullying school climate» атты онлайн тағылымдамадан өтті.
2023 жылы аутизм спектрінің бұзылыстары бар балалармен жұмыс істеу бойынша ғылыми-педагогикалық тағылымдамадан өтті. Қазан.
2023 жылы «Keys to understanding a child. Practical diagnostics from 0 to 18 years» атты онлайн тағылымдамадан өтті.
2023 жылы «Education of the future that is already here: workshop for education on the use of ChatGPT and neural networks» атты онлайн тағылымдамадан өтті.
педагогика ғылымдарының магистрі
Мухаметкаиров Арсланбек Ерболатович
Байланыс деректері
Толығырақ
Академиялық/ғылыми дәрежесі – педагогика ғылымдарының магистрі
Оқыту пәндері – «Педагогтың кәсіби қызметіндегі психологиялық-педагогикалық диагностика», «Дифференциалды психология», «Экстремалды психология», «Жалпы білім беру процесінде ЕББҚ бар балалармен жұмыс жасаудың психологиялық-педагогикалық негіздері»
Ғылыми қызығушылықтар – Мағыналық психологиясы-сыни жағдайларда мағынаны қалыптастыру мәселесі; мінез-құлықты жеңу психологиясы; бақыт психологиясы. Ақша психологиясы. Жеке тұлғаны психологиялық қорғау. Басқару психологиясы . Психологиялық кеңес беру. Клиникалық психология. Спорттағы психотехнологиялар.
Біліктілікті арттыру – Мичиган мемлекеттік университетінің білім беру саясаты саласындағы профессордың зерттеулері бойынша Стэнфорд университетінің PhD докторы Амита Чудгар тренингі.(Павлодар, 2021)