Перейти к содержимому страницы.

Ғылыми қызмет

Заманауи білім беру бағдарламасы - бұл жоғары білім беру стандарттары, жаңартылған білім беру траекториясы, озық білім беру әдістемелері мен технологиялары ғана емес, сондай-ақ оқу процесіне табысты интеграцияланған мықты ғылыми-зерттеу базасы. «Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы» білім беру бағдарламасы көрсетілген талаптарға сәйкес келеді.

«Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы»  білім беру бағдарламасының ғылыми-зерттеу базасы дәстүрлі ғылыми-зерттеу инфрақұрылымына ие, оның ішінде жетекші ғалымдардың еңбектері мен жұмыстарының жинақталған ғылыми-зерттеу қоры және ғылыми-зерттеу жұмысы мен ынтымақтастықтың жолға қойылған ұйымдастыру жүйесі бар.

- 2016-2020 жылдар аралығында аталған білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру бағдарламаларының оқытушыларымен 8 монография жарық көрді:

- Кунанбаева М.Ш. Теоретические основы формирования активной личностной позиции школьников. – Павлодар, 2014. – 121 с., Теория и практика непрерывности. Павлодар, 2020. – 289 с.,

- Бахралинова А.Ж. Лингвокультурный концепт как фрагмент языковой картины мира. – Павлодар, 2015. – 109 с.

- Асенова Н.С. М.Ж. Көпейұлы мұрасындағы рухани тәлім. – Павлодар, 2015. – 102 с.

- Кененбаева М.А. Мектепке дейнгі дамыту орталықтары мен бастауыш мектеп сабақтастығы заманауи технологияларды оқу үрдісіне еңгізу жолдары. – Павлодар. – 126 с.

- Сакенов Д.Ж., Шнайдер Е.А. Гендерное воспитание детей-сирот. – Павлодар,2016. – 143 с.

- Жумашева А.Ш. Лингвокультурная интерференция в условиях диалога культур: концептуально-теоретический аспект: монография. – Павлодар, 2017. – 179 с.

- Жапарова Б.М., Баспасөз материалдары арқылы оқушылардың экологиялық мәдениетін қалыптастыру. – Павлодар, 2016 ж. 138 б.

-Жумашева А.Ш. Лингвокультурная интерференция в условиях полиязычного образования: учебное пособие. – Павлодар, 2018. – 136 с.

2018 жылдың қазан айында оқытушылар Кудушева г.К., Калимова А. Д., Смаилова Д. Е. «үздік жас ғалым» облыстық байқауына қатысты.

2017-2019 оқу жылы ішінде кафедра оқытушылары біліктілігін арттырып, сертификаттар алды:

- НЗМ ПШО негізінде (Астана қ.) – Кененбаева М. А.;

- ЕТУ базасында (Алматы қ.) – Смаилова Д. Е.;

- «Өрлеу» базасында (Павлодар қ.) – Сакенов Д. Ж., Калимова А. Д.

- ПМПИ негізінде – Баяндина С. Ж., Осипова С. В., Ахмульдинова а. Н., Аспанова Г. Р., Ведилина Е. А., Сарыбаева Б. ж., Калимова А. Д., Кудушева г. К.

Академиялық ұтқырлық аясында ф.ғ.д., профессор Баяндина С.Ж. ҚазХҚжӘТУ-да дәрістер курсын оқыды. Абылай хан «Салыстырмалы аударма/аударма баламалылығын салыстырмалы талдау» пәні бойынша 1 кредит көлемінде (19-20 наурыз 2018 ж.)

Ф.ғ.д., профессор А. Ш. Жұмашева «Қайнар» университетінің (Алматы қ.) студенттері үшін виртуалды ұтқырлыққа лектор ретінде қатысты.

Мектепке дейінгі және бастауыш білім беру кафедрасында кафедраның ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі бағыты «жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында бастауыш мектепте оқу үдерісін ұйымдастырудың педагогикалық тәсілдері, әдістері, технологиялары» атты жалпы ЖОО зерттеу тақырыбы болып табылады. Жыл сайын әр педагог Қазақстанда, Ресейде, Украинада, Польшада, Чехияда, Австрияда, Германияда, Түркияда өткізілетін әртүрлі деңгейдегі конференциялар жинақтарында кемінде 2 мақала жариялайды.

2017 жылы ф.ғ.д., профессор А.Ш. Жұмашева «Назарбаев Зияткерлік мектептері» баспасының 3-сыныпқа арналған орыс тілі оқулығының тең авторы болды.

Профессорлық-оқытушылық құрамның біліктілігін арттыруға ерекше көңіл бөлінеді. 2013 жылы Аспанова Г.Р. ҚазҰПУ докторантурасына «Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі» мамандығы бойынша оқуға түсті. «Философия докторы (PhD) дәрежесін беру туралы» Комитет төрағасының 2018 жылғы 16 мамырдағы №767 бұйрығына сәйкес оған 6D010200 – «Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі» мамандығы бойынша философия докторы (PhD) дәрежесі берілді.

2017 жылы аға оқытушы Серғазина Ж.Ж. АлтГПА базасында (Барнаул қ., Ресей Федерациясы) 13.00.01 – «Жалпы педагогика, педагогика және білім тарихы» мамандығы бойынша ізденушілік түрінде оқуын аяқтады.

ҚР БҒМ қаражаты есебінен бес жыл ішінде жіберілді:

- Педагог қызметкерлердің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген педагог кадрларды даярлауды жүзеге асыратын жоғары оқу орындарының бітіруші курстарының студенттеріне арналған қосымша кәсіптік білім беру курстарының бағдарламасы бойынша жоғарылату курстарына – 5 адам (Жумашева А.Ш., Асенова Н. С., Боталова О.Б., Бахралинова А.Ж., Сакенов Д.Ж., Кененбаева М.А., Жапарова Б.М. жіберіледі.);

- «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы әзірлеген орта білім мазмұнын жаңарту аясында бастауыш сынып пәндері бойынша педагог кадрлардың біліктілігін арттырудың білім беру бағдарламасы бойынша тренерлерді оқыту курстарына - 5 адам (Жұмабаева З.Е., Сапабеков Д.К., Смаилова Д.Е., Кененбаева М.А., Асенова Н.С.);

- «Өрлеу» ҒӨО біліктілікті арттыру курстарына - 7 адам (Кененбаева М. А., Бакраденова А. Б., Осипова С. В., Сакенов Д. Ж., Боталова О. Б., Смаилова Д. Е., Ведилина Е. А.);

« Алматы қаласында ағылшын тілін оқыту курстарына – 3 адам (Боталова О.Б., Бахралинова А. Ж., Смаилова Д. Е.).

Студенттік ғылыми үйірмеге қатысумен қатар, мамандық студенттері халықаралық және республикалық олимпиадаларға белсенді қатысады.

2019 жылы Өскемен қаласында өткен «Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы» мамандығы бойынша Республикалық студенттік олимпиадада Тәттіш Ш, Лесбек Д, Азбебаева А, Теміржанова Г.К. педагогика ғылымдарының магистрі жетекшілігімен студенттер 3 командалық орынға ие болды.

Олимпиадаларға қатысудан басқа, «Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы» мамандығының студенттері республикалық "ZIAT" ғылыми конкурстарына (кемінде 10 қатысушы), жыл сайынғы ЖОО ішіндегі студенттік конференцияға қатысады, ғылыми журналдарда және ғылыми-практикалық конференциялар жинақтарында мақалалар жариялайды. 2016-2020 жж. аралығында «Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы» мамандығы студенттерінің 50-ден астам жарияланымдары бар»

2021-2022 оқу жылы 6В01210 «Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы»  бағыты бойынша Республикалық олимпиадада, Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (МДТжО-21 және МДТжО-31 тобы : Әбіләшімова Айжан, Мүсілім Аружан, Әбдіқадыр Бақытгүл, Ертуғанова Фарида).

Ph.D., оқытушы-зерттеуші Т.Н.Фоминаның жетекшілігімен "Bolashaq"студенттік ғылыми үйірмесі жұмыс істейді. Үйірмеге 1-3 курс студенттері қатысады.

Сонымен қатар, Павлодар қаласының мектепке дейінгі білім беру ұйымдарымен тұрақты ғылыми-әдістемелік сүйемелдеуді және тәжірибеге бағдарланған өзара іс-әрекеттер жүзеге асырылады.

2022 жылы академиялық ұтқырлық аясында «Мектепке дейінгі тәрбилеу және оқыту педагогикасы» білім бағдарламасына Шәкәрім атындағы СМУ аға оқытушысы, практик А.Д. Мұхаметжанова шақырылды.

Түркияның Газиосманпаша университетінен академиялық ұтқырлық бойынша шетелдік ғалымдар: Хусейн Мертол Омер студенттерге семинарлар өткізіп, оқытушылармен тәжірибе алмасты.

2022 жылғы 27 маусымда «Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті» КЕАҚ Жоғары педагогика мектебінің «Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы» білім беру бағдарламасымен Астана қаласының «Балаларды ерте дамыту институты" ҚР Білім министрлігі республикалық мемлекеттік мекемесімен меморандум жасалды. Меморандум аясында бірлескен іс-шаралар жоспары ұйымдастырылды. 2023 жылдың ақпан айында 7М01211-«Мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқыту педагогикасы» ББ 2 курс магистранттары оқытушы-эксперт Р. Х. Кошкимбаеваның жетекшілігімен аталмыш институтта ғылыми-педагогикалық практикадан өтті.

ҚР БМ балаларды ерте дамыту институтының директоры Манар Елекенова Адамованың жетекшілігімен жаңартылған мектепке дейінгі білім беру жүйесіне байланысты іс-шаралар ұйымдастырылып, магистрлік зерттеу тақырыбы бойынша магистранттарға ұсыныстар берілді.

 

Астана қаласы МКҚК «№95 Алматы бөбекжай-бақшасы» әдіскері Ақмарал Есімханқызы балабақша педагогтарының практикасымен, мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытудың жаңартылған мазмұнын іске асыру бойынша пилоттық жобаға қатысқан тәрбиешілермен және топтармен таныстырды. Өз кезегінде жаңа формациядағы педагог-тәрбиешілерді даярлауда жинақталған кәсіби тәжірибемен бөлісті.